تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معارفه معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی

معارفه معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: اطلاع رسانی شفاف و به موقع درباره اقدامات و خدمات آستان مقدس امام رضا (ع) و توسعه فرهنگ زیارت و وقف را به عنوان اولویت‌های معاونت ارتباطات و رسانه با جدیت دنبال کنید.

سید مرتضی بختیاری افزود: اطلاع رسانی شفاف و سریع از اقداماتی که در راستای خدمت به محرومان و مستضعفان و تکریم زائران بارگاه منور رضوی صورت می‌گیرد، باعث افزایش اعتماد جامعه به خدمتگزاران این آستان مقدس خواهد شد . وی با اشاره به مسئولیت خطیر حوزه رسانه در تبیین معارف رضوی و گسترش سبک زندگی اسلامی گفت: رسانه‌های معاند با هدف و برنامه درصدد ضربه زدن به کانون خانواده‌ها و ایمان جوانان ایران اسلامی هستند و هزینه‌های گزافی را برای نیل به این مقصود هزینه می‌کنند.


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: بنا بر پیش بینی‌های صورت گرفته امسال شاهد تشرف ۳۶ میلیون زائر به بارگاه منور رضوی خواهیم بود و این عشق و اردات مردم سراسر جهان به ساحت قدسی امام رئوف (ع) بی‌بدیل است.


بختیاری با بیان اینکه نشر و ترویج اندیشه نورانی حضرت امام رضا (ع) بسیار راهگشاست، خاطرنشان کرد: زیارت حاوی پیام‌های متعدد سیاسی و انقلابی است و مردم ما با بصیرت، استواری و فداکاری همواره مدافع این فرهنگ والا و غنی بوده‌اند.


وی تشکیل معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی را نشانگر توجه جدی این مجموعه به توسعه ارتباطات و افزایش رضایتمندی زائران بارگاه منور رضوی و اصحاب جراید و رسانه‌ها از این نهاد مقدس دانست.

تلاش جریانی خزنده برای تخریب اعتماد عمومی به جایگاه‌های معنوی

معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی  هم در ادامه این مراسم گفت: امروز جریانات انحرافی مذهبی، جنگ و تهاجم فرهنگی بزرگی را در مقابل اسلام ناب آغاز کرده‌اند و در این میان رسانه‌های اسلامی رسالت خطیری را بر دوش دارند.

سید نظام الدین موسوی با بیان اینکه جریانی خزنده در فضای رسانه‌ای کشور به دنبال تخریب اعتماد عمومی نسبت به نیرو‌های خدوم کشور و جایگاه‎های معنوی و دینی است افزود: همواره تاریخ اسلام با هجمه‌ها و ترور‌های شخصیت نسبت به نیرو‌های خدوم و جایگاه‌های مقدس روبه رو بوده، اما این هجمه‌ها در دوران معاصر گسترش بسیار بیشتری یافته است.


وی یکی از مهمترین استراتژی‌های معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی را حفظ و ارتقاء سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی نسبت به آستان قدس رضوی دانست وگفت تلاش خواهیم کرد به مردم نشان دهیم که موقوفات و نذورات آن‌ها در چه موارد و بخش‌هایی صرف می‌شود تا واقفان بدانند آنچه وقف کرده‌اند دقیقاً در راستای نیات صرف و هزینه می‌شود.


معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی  بر لزوم همکاری و هم افزایی بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی برای اطلاع‌رسانی هرچه بهتر خدمت‌رسانی‌ها تأکید و تصریح کرد: معتقدم با هم افزایی و سیاست گذاری واحد میان بخش‌های رسانه‌ای و نشریات مختلف آستان قدس رضوی می‌توانیم گام‌های مؤثری را در شأن این بارگاه نورانی در حوزه اطلاع‌رسانی و رسانه برداریم.

محمدامین توکلی‌زاده مدیر‌کل سابق روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی  هم در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های دو ساله آستان قدس رضوی در حوزه استقرار قرارگاه رسانه‌ای آستان قدس رضوی، ایجاد شبکه خادمان رسانه‌ای به دستور تولیت آستان قدس رضوی و هم‌چنین ارتقاء جایگاه رسانه‌ای این مجموعه و تسهیل در امور رسانه‌ها و گسترش همکاری‌ها با آنان ارائه کرد.

در پایان این مراسم سید نظام‌الدین موسوی به عنوان معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی معرفی و از زحمات محمدامین توکلی‌زاده مدیر‌کل سابق روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی قدر دانی شد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معارفه معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..