تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهم کردستان از اعتبار اشتغال فراگیر کشور ۳.۴۲ درصد است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان :

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار كردستان بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان کردستان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد،گفت: سهم کردستان از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار اشتغال فراگیر کشور ۳.۴۲ درصد است.

وی با بیان اینکه آمار بیکاری در کردستان بالا است،افزود: سهم کردستان ٦٤۲ میلیارد تومان برای ایجاد ۲۲ هزار و ۲۲۵ نفر شغل در رسته های مختلف است.

فیروزی توجه به آی سی تی و گردشگری و کشاورزی را از اولویت‌های اشتغال در استان عنوان کرد و گفت: سهم بانک کشاورزی از این مبلغ حدود ۹۶۳ میلیارد ریال است که صد در صد آن به بانک کشاورزی اختصاص یافته است.

وی گفت: سهم بانک ملی استان یک هزار و ۲۸۴ میلیارد ریال، بانک سپه ۸۰۳ میلیارد ریال، بانک ملت ۸۰۳ میلیارد ریال، بانک صادرات ۶۴۲ میلیارد ریال، بانک تجارت ۸۰۳میلیارد ریال و بانک توسعه تعاون استان ۴۰۲ میلیارد ریال است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار كردستان افزود: ۱ هزار و ۲۹۳ طرح به مبلغ ۸۱۳ میلیارد تومان در کارگروه های اشتغال تاکنون بررسی و مصوب شده است.

وی اضافه کرد: هفته گذشته ۱۱۸ طرح به مبلغ هزار و ۷۷۷ميليارد ريال تصویب شده که جمع کل طرح هاي معرفي شده به بانک ها۸۵۱ طرح به مبلغ یک هزار و ۳ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ع  د م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهم کردستان از اعتبار اشتغال فراگیر کشور ۳.۴۲ درصد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..