تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کردستان نیاز به توجه و توسعه دارد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان، بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان کردستان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، گفت: اقتصاد سیاسی باید در این استان حاکم باشد چون در زمان هایی که می شد در استان در بعد سرمایه گذاری دولتی کار انجام شود به دلایل متعددی تحقق نیافت.

وی افزود: کردستان نیاز به توسعه دارد و این امر زمانی محقق خواهد شد كه مسئولان استان و كشوری همت كنند.

مراد نیا با ابراز امیدواری از اینکه حضور وزیر کار در کردستان منجر به وقوع اتفاقات خوبی خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این جلسه خلاصه‌ای از وضعیت اشتغال استان ارائه خواهد شد‌.

انتهای پیام/ع د م

 اقتصاد سیاسی در استان کردستان حاکم باشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کردستان نیاز به توجه و توسعه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..