تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصلاح بودجه سال 96 سازمان توسعه و عمران شهرداری قم

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛  سید مهدی صادقی،  استاندار قم در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران قم طی سخنانی با اشاره به عملکرد این سازمان در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر قم اظهار کرد: مطالعات کارشناسی باید مبانی برنامه ریزی‌ها و قبول تعهدات در انجام طرح‌ها باشد.

استاندار قم افزود: مسؤولان این سازمان باید در کنار برنامه محوری، روحیه جهادی در اجرای سریعتر طرح‌های عمرانی را داشته باشند.

در این جلسه گزارش تفریق بودجه سال 95، هزینه کرد اعتبارات سال 96 سازمان توسعه و عمران، پروژه‌های در دست اجراء و تجهیزات خریداری شده توسط این سازمان ارائه شد.

مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم نیز در این جلسه با اشاره به پروژه‌های بهره برداری شده توسط سازمان توسعه و عمران، عملکرد این سازمان در عمل به تعهدات را بسیار خوب توصیف کرد.

همچنین بودجه سال 96 سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با توافق اعضای این جلسه از 160 میلیارد تومان به 120 میلیارد تومان اصلاح شد.

انتهای پیام/ت

لزوم روحیه جهادی در اجرای سریعتر طرح‌های عمرانی قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصلاح بودجه سال 96 سازمان توسعه و عمران شهرداری قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..