تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آئین شمع‌گردانی و حرکت دسته عزاداری در حرم مطهر برگزار می‌شود

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛   مراسم سوگواری و عزاداری روز رحلت کریمه اهل بیت(ع) جمعه 8 دی ماه ساعت 9 صبح به صورت حرکت دسته عزاداری توسط خادمان و ارادتمندان بانوی کرامت از میدان میر(بیت النور) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.

بر اساس این گزارش به مناسبت رحلت حضرت فاطمه معصومه(س)، مراسم سوگواری شب رحلت پنج شنبه 7دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد، با مداحی عباس حیدرزاده و حسن شالبافان و شعرخوانی مصطفی صابر خراسانی برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم سوگواری و عزاداری روز رحلت نیز جمعه 8 دی ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دارستانی و با مداحی حاج ابوذر بیوکافی برگزار خواهد شد.

مراسم عزاداری شام رحلت همراه با آیین شمع گردانی روز جمعه 8 دی بعد از نماز عشاء با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی، مداحی حاج سید مهدی میرداماد و شاعر سید حمید برقعی نیز برگزار خواهد شد.


مناجات سحرگاهی جمعه 8 دی ماه ساعت 2 بامداد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مومنی و مناجات خوانی و قرائت دعای کمیل حاج منصور ارضی و همچنین محفل آذری زبان‌ها نیز در این روز ساعت 15 در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) با مداحی حاج مهدی رسولی و حاج نادر جوادی برگزار خواهد شد.

 
انتهای پیام

برگزاری مراسم سوگواری در روز رحلت کریمه اهل بیت(ع) 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آئین شمع‌گردانی و حرکت دسته عزاداری در حرم مطهر برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..