تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رأی منفی برخی نمایندگان در حمایت از بیت‌المقدس جای تاسف دارد/ رأی ممتنع در برابر مسئله اساسی کشور قابل پذیرش نیست

ساعت: 16:23 منتشر شده در مورخ: 1396/10/06 شناسه خبر: 1267331

نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: چرا باید نماینده مجلسی در برابر موضوعی که از مسائل اساسی انقلاب اسلامی است و امام راحل و رهبری و بزرگان کشور درباره آن تاکید دارند، رای ممتنع داشته باشد؟ رأی ممتنع از آرای مخالف بدتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با   صبح قزوین اظهار کرد: اخیرا نمایندگان مجلس با ارائه طرحی پیشنهاد داده بودند که بیت المقدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین معرفی شود.


وی افزود: به علت اینکه فلسطین خط قرمز ملت و کشور ماست و اولین قبله گاه مسلمانان جهان است لازم بود با گستاخی امریکایی‌ها در این خصوص اعلام حمایتی صورت بگیرد. 

نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس اذعان کرد: بیت المقدس نماد مظلومیت است، اسرائیل غاصب در این کشور به کودک کشی و ظلم و جنایت مشغول است که الحمدالله نمایندگان مجلس با اکثریت قاطع به طرح اعلام همیشگی پایتخت فلسطین رای مثبت دادند. 

وی ادامه داد: این طرح به صورت قانون در مجلس ما تصویب شد و انتظار این است پارلمان‌های کشورهای دیگر به ویژه کشورهای مسلمان با اجرایی کردن این طرح از بیت المقدس جایگاه مقدس مسلمانان و مظلومان فلسطینی حمایت کنند. 

بابایی صالح ابراز کرد: از زمان اعلام پایتختی قدس برای اسرائیل بسیاری از کشورهای عضو سازمان ملل با این حرکت مستکبرانه ترامپ مخالفت کردند؛ زیرا این اقدام حرکتی غلط و مزدورانه است.

وی گفت: ایران اسلامی پیرو دین ناب محمدی و مظلومان جهان است و نمایندگان مجلس برای اعلام حمایت خود از مسلمانان فلسطینی اقدام به تصویب قانونی طرح پایتختی قدس برای فلسطین کردند.

این نماینده مجلس بیان کرد: همه نمایندگان استان قزوین به طرح اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین رای مثبت دادند.

وی درباره آرای منفی به طرح حمایت از فلسطین عنوان کرد: آرای نمایندگان مخفی است و مشخص نبود کدام نماینده رای مخالف و ممتنع داده است؛ اما جای تاسف دارد که برخی نمایندگان در نظام جمهوری اسلامی و در مجلس شورای اسلامی به طرح حمایت از قدس رای منفی دادند. 

بابایی صالح خاطرنشان کرد: در مجلس فقط یک نماینده در جایگاه مخالف صحبت کرد و بقیه نمایندگان در جایگاه موافق صحبت کردند؛ اما معتقدم رأی ممتنع از آرای مخالف بدتر است.

وی تاکید کرد: چرا باید نماینده مجلسی در برابر موضوعی که از مسائل اساسی انقلاب اسلامی است و امام راحل و رهبری و بزرگان کشور درباره آن تاکید دارند، رای ممتنع داشته باشد؟ چرا باید این اتفاق رخ دهد؟ 

نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس در پایان گفت: البته رای بالای نمایندگان در اعلام حمایت از فلسطین نشان از وجود وحدت و همدلی در کشور و در بین نمایندگان است. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رأی منفی برخی نمایندگان در حمایت از بیت‌المقدس جای تاسف دارد/ رأی ممتنع در برابر مسئله اساسی کشور قابل پذیرش نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..