تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریان اصلاحات فقط برای کسب مقام و منصب به دولت فشار می‌آورد/ مردم از مشکلات معیشتی رنج می‌برند

ساعت: 16:23 منتشر شده در مورخ: 1396/10/06 شناسه خبر: 1267323

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عده‌ای امروز از رای خود به دولت تدبیر و امید پشیمان هستند افزود: جریان اصلاحات به دلیل عدم تحقق وعده های دولت به او فشار می‌آورد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد اظهار کرد:خداوند ۹ دی را حجتی برای کسانی قرار داد که تصور می‌کردند مردم انگیزه ای برای دفاع از موجودیت مقدس انقلاب اسلامی ندارد.

وی با بیان اینکه مردم از ناملایمات و مشکلات ناراحت هستند افزود: فساد عده‌ای که از جایگاه های به میراث برده از حکومت سوء استفاده می‌کنند کام مردم را تلخ کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: با وجود این ناملایمات مردم همواره بصیر و آگاه بوده و بر ماهیت پاک و مقدس انقلاب اسلامی و نظام پایبندی کامل دارند.

صفارهرندی ایستادگی در برابر زیاده خواهی، تبعیض و فساد را ماهیت اصلی انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: نظام برآمده از انقلاب اسلامی برای حل بسیاری از مشکلات کشور کارآمد است.

جمهوری اسلامی ایران کانون امنیت در منطقه است

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نقش محوری و اصلی در برقراری امنیت منطقه دارد به گونه‌ای که امروز دوست و دشمن بر این امر اعتراف می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز کرد: امنیتی که ایران اسلامی به عنوان نقطه کانونی آن شناخته می‌شود حاصل درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و شجاعت رزمندگان اسلام است.

وی با بیان اینکه ملت ایران هوشیارانه از هدایت های رهبر معظم انقلاب تبعیت می‌کنند گفت: مدافعان حرم و نیروهای مخلص و مردم در برابر داعش که از شرارت های بزرگ دشمنان به ویژه آمریکا بود، ایستادگی کردند.

صفارهرندی اضافه کرد: علی رغم اینکه عده‌ای در داخل با تحلیل‌های غلط ایستادگی در برابر داعش را رد می‌کردند و در خارج هم عده‌ای می‌خواستند برای مصالحه با جریان شرور داعش، ما را بر سر میز مذارکره بنشانند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه در برابر خواسته‌های دشمن کوتاه نیامد و امروز با همین ایستادگی توانسته است داعش را از منطقه محو کند.

وی با اشاره به اینکه داعش محصول آمریکا است تصریح کرد: آمریکا حتی قصد از بین بردن داعش را ندارد و طبق ادعاهایی که دارند، می‌خواهند آن را برای رسیدن به اهداف شوم خود اداره کنند.

صفارهرندی افزود: زمانی که داعش در محاصره نیروهای مردمی عراق و سوریه بود، نیروهای ناتو و آمریکا به جای بمباران کردن داعش برای آن‌ها مهمات و آذوقه می‌فرستادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: اگر همان مدلی را که برای حفظ امنیت در منطقه به کار بردیم در اداره و حل مشکلات داخلی کشور هم اجرا شود قطعا بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه عاشورا قرارگاهی برای همه ملت ایران است خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ عاشورایی و حسینی مردم نبود، حماسه ۹دی به این زودی‌ها اتفاف نمی افتاد و فتنه ادامه پیدا می‌کرد.

مداخله بیگانگان در امور کشور بستر فتنه را ایجاد می‌کند

صفارهرندی با بیان اینکه فتنه یعنی آنچه خود داریم از بیگانه تمنا کنیم تشریح کرد: وقتی عده‌ای در داخل چشم به بیگانگان می دوزند اسباب فتنه ایجاد می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سران فتنه از افراد تصمیم ساز در نظام بودند گفت: قدرت طلبی، جاه طلبی و توهم برای رسیدن به جایگاه و منصب موجب شد تا عده‌ای آتش فتنه را در داخل شعله ور کنند.

وی با بیان اینکه وقتی یک جریان داخلی به حمایت بیگانگان دل می‌بندد فتنه را به دنبال دارد افزود: در فتنه سال ۸۸ برخی برای رسیدن به اهدافشان متوسل به بدعت شدند.

صفارهرندی گفت: مردم امروز از مسائل معیشتی رنج می‌برند و می‌گویند چرا دولت به وعده هایی که داده بود عمل نمی‌کند و برجام هیچ گره ای از مشکلات ما باز نکرد؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عده‌ای امروز از رای خود به دولت تدبیر و امید پشیمان هستند افزود: جریان اصلاحات به دلیل عدم تحقق وعده های دولت به او فشار می‌آورد.

وی اضافه کرد: اعتراض جریان اصلاحات به دولت به خاطر مشکلات مردم نیست بلکه مربوط به وعده هایی است که در خصوص جایگاه ها و منصب‌ها در وزارتخانه‌ها داده شده؛ وگرنه به فکر گلایه های جامعه نیستند.

صفارهرندی گفت: مردم از مشکلات معیشتی رنج می‌برند و با سختی‌های زیادی دست و پنجه حرم می‌کنند که از دولت انتظار رفع آن‌ها را دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان افزود: مسئله مردم رفع حصر عده‌ای که ۸ ماه کشور را دچار آشوب کردند؛ نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریان اصلاحات فقط برای کسب مقام و منصب به دولت فشار می‌آورد/ مردم از مشکلات معیشتی رنج می‌برند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..