تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۸ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید

ساعت: 16:11 منتشر شده در مورخ: 1396/10/06 شناسه خبر: 1267360

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در آذر ماه سال جاری، تردد تعداد ۱۸ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۵۰۰ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان قزوین به ثبت رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین پیرنون در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: دستگاه‌های تردد شمار این اداره کل اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان را به ثبت می‌رسانند.


وی افزود: براساس اطلاعات دریافتی از ۴۶ سامانه تردد شمار برخط در محورهای مواصلاتی استان قزوین، آمار کل تردد ثبت شده در آذر ماه سال جاری ۱۸ میلیون و ۵۸۹ هزار ۵۰۰ وسیله نقلیه بوده که آمار کل تردد ثبت شده در آزادراه‌ها ۱۴ میلیون و ۹۸۶ هزار و ۷۳۰ تردد معادل ۸۰.۶۱ درصد کل تردد استان بوده است. 

این مسئول اذعان کرد: بیشترین میزان ترافیک در آذرماه سال جاری مربوط به ۱۵ آذرماه بوده است در این روز آزاد راه قزوین – آبیک «رفت و برگشت» با ثبت تردد ۱۲۷ هزار و ۸۰۳ وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است. 

پیرنون بیان کرد: از مجموع کل تردد شمارش شده استان، ۳ میلیون و ۳۹ هزار و ۲۵۴ تردد معادل ۱۶.۳۴درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است. محور ساوه-بوئین زهرا و بالعکس با ۱۴۹ هزار و ۶۵۵ وسیله «معادل ۶۲ درصد»، بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است. 

وی تصریح کرد: متوسط نرخ جریان ترافیک «تعداد کل خودروهایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می کنند» در سطح کل راه‌های مواصلاتی استان معادل ۵۷۹ وسیله نقلیه در ساعت بوده است. بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک در آذرماه، مربوط به آزاد راه آبیک - قزوین با ۲ هزار و ۴۳ وسیله نقلیه در ساعت بوده است. 

این مسئول متوسط سرعت تردد در آزادراه‌ها را ۸۹.۴ و متوسط سرعت در سایر محورهای استان را ۷۷.۶ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین متوسط سرعت در این مدت ۹۷.۴۷ کیلومتر درساعت مربوط به آزاد راه قزوین- رشت بوده است. 

گفتنی است؛ در ماه گذشته تعداد ۶۱۸ هزار و ۳۳ خودرو معادل ۳.۳ درصد از کل تردد در محورهای مواصلاتی استان دارای تخلف سرعت بوده و ۱۸.۱ درصد وسایل نقلیه، فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده اند.

بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مربوط به آزادراه قزوین - آبیک با ۴۶۹ هزار ۵۹۵ وسیله نقلیه «معادل ۳۲.۱۲ درصد» بوده است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۸ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..