تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد 980 هزار شغل در کشور/ هزینه های جاری دولت ها بالا است

ساعت: 11:29 منتشر شده در مورخ: 1396/10/06 شناسه خبر: 1266974

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین توجه ویژه ای به تولید و اشتغال شده است که امیدوارم این برنامه عملیاتی شده و برای 980 هزار نفر شغل ایجاد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با موج رسا; با اشاره به بخش های مختلف بودجه سال 97،اظهار داشت: 53 درصد منابع کشور از طریق درآمدها پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس لایحه بودجه سال آینده 29 درصد به واگذاری دارایی های سرمایه ای اختصاص یافته است، تصریح کرد: همچنین 18 درصد واگذاری ها مربوط به  دارای های مالی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 75 درصد مصارف کشور هزینه های جاری است و از منابع عمومی بالغ بر سه میلیون و 680 و 490 میلیارد ریال 270 میلیارد ریال به هزینه های جاری اختصاص یافته است.

بیگدلی با اشاره به اینکه 16 درصد تملک دارایی های سرمایه ای است، افزود: 9 درصد نیز تملک دارایی مالی است.

وی با بیان اینکه در طول 38 سال گذشته همواره هزینه های جاری دولت ها بالا بوده است،افزود: هزینه های تملک دارایی،سرمایه ای و حمل و نقل جزو فصل های مهم بودجه محسوب می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بحث آب، حمل و نقل و فنآوری اطلاعات جزو بخش های مهم بودجه در نظر گرفته شده است.

بیگدلی با بیان اینکه 80 درصد مابقی سایر در نظر گرفته شده است که باید در این زمینه شفاف سازی شود،خاطرنشان کرد: فصل حمل و نقل و منابع آب باید درصد بالاتری از تملک دارایی را به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به اینکه بودجه 97 مبتنی بر عملکرد و انظباط بودجه ای است،بیان داشت: شفافیت یکی از ویژگی های بودجه سال آینده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بودجه امسال به آب، محیط زیست، حمل و نقل، توجه به بافت های فرسوده، توسعه سواحل مکران و تقویت بنیه دفاعی به عنوان اولویت های نخست توجه شده است.

بیگدلی بیان داشت: همچنین توجه ویژه ای به تولید و اشتغال شده است که امیدوارم این برنامه عملیاتی شده و برای 980 هزار نفر شغل ایجاد شود.

وی توجه به عدالت اجتماعی برای حذف فقر مطلق و توجه به بهداشت و سلامت مردم را از دیگر اولویت های بودجه عنوان کرد و گفت: تلاش می شود تا به نحو مطلوبی این بودجه به تصویب رسد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد 980 هزار شغل در کشور/ هزینه های جاری دولت ها بالا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..