تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی اداره ارشاد اسلامی بوکان در پروژه نفوذ نرم فرهنگی

ساعت: 16:06 منتشر شده در مورخ: 1396/10/06 شناسه خبر: 1267310

اداره ارشاد اسلامی بوکان به مناسبت دهه فجر در صدد برگزاری مسابقه خوانندگی دختران و پسران خردسال است! که این موضوع مصداق بازی اداره ارشاد اسلامی بوکان در پروژه نفوذ نرم فرهنگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان؛ رهبر معظم انقلاب یکی از موضوعاتی که در سال های اخیر همواره بر مقابله با آن تاکید داشته و مسئولان را به هوشیاری در برابر آن فراخوانده اند، پروژه نفوذ است و یکی از تهدیدات اصلی در پروژه نفوذ، نفوذ فرهنگی است به گونه‌ای که دشمن با سیاستگذاری‌های متعدد، نرم و در طول سالیان متمادی، نسل جدید ایرانیان را مطابق با فرهنگ و خواسته خود تربیت می‌کند.

در پروژه نفوذ دشمنان، کودکان، نوجوانان و جوانان جای مهمی در برنامه ریزی برای نفوذ فرهنگی دشمنان داشته و آنان سعی دارند تا با برنامه ریزی حتی اگر زمان بر نیز باشد آهسته آهسته و به صورت نرم، کودکان و نوجوانان را از فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی دور ساخته و فرهنگ غربی را جایگزین آن سازند.
ترویج خوانندگی زنان و گسترش فساد و قبح شکنی از وسایل و ابزار دشمن است که اعتقادات اسلامی جوانان را زیر سوال ببرند و به اسم شادی و موسیقی و ... فرهنگ ایرانی و اسلامی را نابود کنند و جوانان را به سمت فرهنگ منحط غرب بکشانند.
سوق دادن زنان و دختران ایرانی به خوانندگی موضوعی است که طی سالهای اخیر به شدت در دستور کار رسانه های دشمن قرار گرفته و سرمایه گذاری های بسیاری در این خصوص صورت گرفته است.
اولین نمونه این دست برنامه ها توسط شبکه های تلویزیونی معاند از جمله شبکه تلویزیونی "من وتو" تهیه و پخش شد.
دفتر این شبکه که مالکی بهائی دارد در لندن واقع شده و مستقیما از خوان بودجه های وزارت امور خارجه استعمار پیر بهره مند است. برنامه ای تحت عنوان "استیج" که در مرحله اول آن یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین مقام اول را کسب کرد، تنها با هدف قبح زدایی از این پدیده منحوس تهیه شده بود که یک زن ظاهرا محجبه! بر خلاف تمامی تاکیدات شرعی در مسابقه خوانندگی حضور یابد و در آن هم مقام نخست را به دست آورد.
بعدها شبکه های تلویزیونی اقلیم کردستان با کپی برداری از شوهای تلویزیونی غربی و ترکیه ای اقدام به پخش برنامه های از این قبیل تحت عناوین مختلف برای سنین مختلف کردند که در این میان می توان به "کُرد ایدل" برای مخاطبان جوان و "من جیاوازم" برای کودکان خردسال اشاره کرد.
بر اساس گزارش مکریان قرار است همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه پیش رو در شهرستان بوکان رویداد فرهنگی تحت عنوان "من جیاوازم" با موضوع مسابقه خوانندگی دختران و پسران خردسال برگزار شود. از قرار معلوم و بر اساس اطلاعیه ای که از سوی برگزار کنندگان این مسابقه منتشر شده مسئول و متولی اجرای این برنامه بر عهده یک شرکت خصوصی اجرای برنامه های جشن و شادی است که از قضا مدیر این شرکت در یکی از ادارات دولتی این شهرستان به عنوان مدیریت روابط عمومی در حال فعالیت است و بر اساس اخبار و مستندات رسیده به مکریان این فرد با استفاده از رانت های متنوع و متعدد عملا اجرای برنامه های فرهنگی ادارت مختلف این شهرستان را در انحصار دارد به صورتی که با بر تن کردن یک پیراهن یقه آخوندی و حفظ ته ریشی مخمری! ادعای انقلابی گری هم دارد!.
دوران کودکی از جمله مهم ترین و حساس ترین مراحلی است که به لحاظ جسمانی، ذهنی، عاطفی و شکل گیری شخصیت گفتاری و رفتاری کودک در حال شکل گیری است.
دورانی که قبل از پیش دبستانی و دبستان است و باید یا حساسیت و برنامه ریزی مناسب هدایت شود. هویت کودکان از همان سالهای ابتدایی زندگی در حال شکل گیری است و مطمئناً دختران خردسالی که به تاثی از موج گسترده رسانه های غربی در مسابقه خوانندگی پر زرق و برق این چنینی که در نهایت تعجب با همکاری و مجوز اداره ارشاد شهرستان بوکان که پسوند اسلامی را هم یدک می کشد، شرکت داده می شوند خود به نوعی ترغیب آنها که قرار است زنان و مادران فردای این جامعه باشند به سمت خواننده شدن محسوب می شود.
سئوال اینجاست که برگزاری چنین برنامه ای پاسخگویی کدام یک از نیازهای فرهنگی جامعه بوکان است. برگزار کنندگان این برنامه با چه هدفی دست به طراحی و برنامه ریزی برای اجرای چنین رویداد غربگرایانه ای که حتی نام آن را نیز از یک شوی تلویزیونی ماهواره ای به عاریه گرفته اند، برای کودکان معصوم در جامعه اسلامی هستند.

باید منتظر ماند و دید که عکس العمل مسئولان شهرستان خصوصا نماینده محترم شهرستان که در سال 92 در اعتراض به برگزاری کنسرت زنان به وزیر ارشاد وقت کارت زرد داده بود و با اعلام این موضوع که  مردم متدین مناطق کردنشین کشورمان همیشه سنبل حفظ شئونات اسلامی بوده‌اند و مردم شهر بوکان اقدامات مسئولین را در این زمینه به هیچ عنوان نمی پسندند ادعا کرده بود که  مردم بوکان بارها و بارها به وی مراجعه کرده اند و خواستار برخورد با عوامل برگزاری چنین کنسرت‌هایی شده‌اند در خصوص برگزاری چنین برنامه ضد ارزشی چه خواهد بود.
قسیم عثمانی در این باره در گفت و گو با خبرگزاری مشرق گفته بود:
اجرای چنین برنامه ای در شرایطی صورت می گیرد که بر اساس اعتقادات مذاهب اربعه اهل سنت و مراجع تقلید شیعه خوانندگی زنان مطلقا جایز نمی باشد.

برنامه ریزی و تبلیغات گسترده با مجوز رسمی برای این برنامه در شرایطی است که برنامه های فرهنگی در این شهرستان کاملا انحصاری شده اند و هستند افرادی که ماهها است برای برگزاری مراسم رو نمایی از کتابهایشان موفق به دریافت مجوز از اداره ارشاد بوکان نشده اند. هر چند دهها چهره برجسته هنری و فرهنگی بوکانی در فرصت های مختلف با انتقاد از عملکرد متولیان فرهنگی در شهرستان، بوکان را گورستان فرهنگ نامیده بودند.
انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی اداره ارشاد اسلامی بوکان در پروژه نفوذ نرم فرهنگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..