تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکتر ابهری به سرپرستی دانشکده علوم پزشکی سراب منصوب شد

ساعت: 00:33 منتشر شده در مورخ: 1396/10/07 شناسه خبر: 1267279

دکتر صومی رئیس کلان منطقه ۲ کشوری و رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با صدورحکمی دکتر ابهری را به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی سراب منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, در حکمی از سوی دکتر محمد حسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دکتر علیرضا ابهری استاد یار دانشگاه علوم پزشکی تبریز، به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی سراب منصوب شد.

متن کامل این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علیرضا ابهری

استاد یار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تبریز

باسلام

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سراب منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار دارم با استفاده ازتوان تخصصی و کارشناسی اعضای هیات علمی و کارکنان محترم دانشکده، استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش‌های حوزه ماموریت خود و در چهارچوب اسناد بالادستی بویژه سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری‏، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه‌های وزارت متبوع اقدامات زیر را انجام دهید.

۱.تشویق، ترغیب و توجه ویژه به اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش پزشکی و نوآوری در پژوهش و فناوری

۲.تامین، حفظ و ارتقای سلامت مردم بخصوص محرومان و نیازمندان

۳.عملیاتی کردن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم

۴.اقدامات لازم در زمینه استمرار طرح تحول نظام سلامت

۵.ارتقای برنامه‌های جاری حوزه‌های بهداشتی، درمانی، فرهنگی و دانشجویی

۶.صیانت از منابع انسانی، فیزیکی ومالی

۷.توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود

۸.رعایت اعتدال، توانمندی و شایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه سلامت

امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت خدمت به ملت ایران با حضورمستمر در میان مردم در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر وامید موفق باشید.

دکتر محمد حسین صومی

رئیس کلان منطقه دو

و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکتر ابهری به سرپرستی دانشکده علوم پزشکی سراب منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..