تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدابخش: باید فعالیت‌‌های صورت گرفته از سهم 10 درصدی آذربایجان‌‌شرقی در احیاء دریاچه مشخص شود/ انتقاد معاون عمرانی استاندار از برداشت‌های بی‌رویه در ویلاها و باغ‌های اطراف حوزه آبریز دریاچه ارومیه

ساعت: 14:11 منتشر شده در مورخ: 1396/10/06 شناسه خبر: 1267178

در جلسه شورای فرهنگی اجتماعی احیای دریاچه ارومیه مطرح شد؛

خدابخش گفت: نوزدهم این ماه کارگروه ملی احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد و بایستی گزارش دقیق کمی در دست باشیم تا در این جلسه ارائه دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، مجید خدابخش در جلسه شورای فرهنگی اجتماعی احیای دریاچه ارومیه که در محل استانداری آذربایجان‌‌شرقی برگزار شد، اظهار داشت: بهتر است در چنین جلساتی آمار کمی ارائه داده شود و همه چیز به صورت آماری باشد نه صرفا صحبت‌های کیفی.

وی ادامه داد: نوزدهم این ماه کارگروه ملی احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد و بایستی گزارش دقیق کمی در دست باشیم تا در این جلسه ارائه دهیم.

استاندار آذربایجان‌‌شرقی با اشاره به سهم ده درصدی استان در احیای دریاچه ارومیه عنوان کرد: باید مشخص شود چه میزان از سهم ده درصدی و اقدامات 27 گانه در راستای احیای دریاچه ارومیه توسط آذربایجان شرقی صورت گرفته است.

در ادامه محمدصادق پورمهدی با انتقاد از وضعیت برداشت آب در ویلاهای اطراف حوزه آبریز ارومیه تصریح کرد: مشکل ما تعارض منافع است و هیچکس به این فکر نیست که با مشکل آب مواجه هستیم و همچنان برداشت‌های بی‌رویه در ویلاها و باغ‌های اطراف حوزه آبریز دریاچه ارومیه صورت می‌گیرد.

وی افزود: اگرچه باید به دنبال اعتبارات دولتی در این حوزه باشیم اما نباید نبود اعتبارات باعث شود از وظیفه‌مان کوتاه بیاییم و بایستی تمام تلاشمان را در راستای وظیفه ده درصدی استان در احیای دریاچه ارومیه انجام دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدابخش: باید فعالیت‌‌های صورت گرفته از سهم 10 درصدی آذربایجان‌‌شرقی در احیاء دریاچه مشخص شود/ انتقاد معاون عمرانی استاندار از برداشت‌های بی‌رویه در ویلاها و باغ‌های اطراف حوزه آبریز دریاچه ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..