تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمپ ۴ کبابی در قره‌درویش مشگین‌شهر

ساعت: 23:47 منتشر شده در مورخ: 1396/10/06 شناسه خبر: 1267248

دادستان مشگین شهر از پلمپ ۴ کبابی در قره‌درویش مشگین‌شهر به علت استفاده از امعاء و احشاء و زائدات مرغ در کباب کوبیده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، جعفر رحیم نیا دادستان مشگین شهر گفت: اخیرا از طریق اداره بهداشت و درمان مشگین شهر اعلام شد ۴ کبابی در قره درویش مشگین شهر از امعاء و احشاء و زائدات مرغ در کباب کوبیده استفاده می کنند که با اقدام مقتضی هر ۴ کبابی پلمپ شد.

 

وی افزود: ۴ نانوایی که از جوش شیرین استفاده می کردند نیز به همین روال پلمپ شدند.

 

رحیم‌نیا با تاکید بر اینکه سلامت مردم جزو خطوط قرمز دادگستری مشگین‌شهر است به مردم اطمینان داد که دادستانی در این خصوص کوتاه نمی آید و شدیدترین مجازات در انتظار این افراد است و تنها به پلمپ بسنده نخواهیم کرد و بر اساس ماده ۶۸۸ به شدت با خاطیان برخورد خواهد شد‌.

 

وی در انتها به مردم توصیه کرد تا در این گونه کبابی ها غذا نخورند و نان را تنها از نانوایی هایی که اصول بهداشتی را رعایت می کنند تهیه کنند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمپ ۴ کبابی در قره‌درویش مشگین‌شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..