تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکار حل مشکلات جامعه خِرَد و مشورت جمعی است

ساعت: 23:47 منتشر شده در مورخ: 1396/10/06 شناسه خبر: 1267388

در نشست هم اندیشی بسیج اساتید دانشگاه محقق مطرح شد؛

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در نشست بررسی چالش های قومیتی و راهکار مقابله با آن که توسط بسیج اساتید دانشگاه محقق برگزار شد،گفت:راهکار حل مشکلات جامعه خِرَد و مشورت جمعی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ابصارخبر، در آستانه فرارسیدن 9 دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بعد از ظهر امروز نشست هم اندیشی اعضاء بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی با موضوع بررسی چالش های قومیتی و راهکار مقابله با آن در سالن کنفرانس مهمانسرای این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، در ابتدای این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن عسگری (ع)، برگزاری این جلسات را با برکت عنوان کرد و افزود: راهکار حل مشکلات جامعه خِرَد و مشورت جمعی است.

وی افزود: دانشمندان و فرهیختگان جامعه باید الگوی جامعه بوده و با تخصص خود در ابعاد مختلف، اقدام به حل مشکلات مردم نمایند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه سخنان خود با اشاره به آسیب های اجتماعی در موضوعات مختلف تصریح کرد: بستر مطالعه و تحقیق دانشمندان را امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم نموده و همه باید شکر عملی آن را بجا آوریم.

 در ادامه برنامه اساتید حاضر در این نشست به برخی از مشکلات اشاره نموده و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکار حل مشکلات جامعه خِرَد و مشورت جمعی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..