تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیج و سپاه امکانات خود را رایگان در اختیار دولت گذشته است/کاستی ها مطالبه خواهد شد

ساعت: 23:47 منتشر شده در مورخ: 1396/10/06 شناسه خبر: 1267398

رئیس مجمع بسیج استان اردبیل در همایش تخصصی این مجمع گفت: 10 کارگروه علمی و تخصی این مجمع معضلات و مشکلات استانی را پژوهش و مورد بررسی و مطالبه قرار خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، همایش مجمع بسیج سپاه استان اردبیل صبح امروز در سالن ولایت و با حضور اقشار مختلف، مدیران اجرایی، مسئولان و فرماندهان بسیج و سپاه برگزار شد.

جهانگیر امامی رئیس هیئت مدیره مجمع بسیج استان اردبیل در این همایش اظهار داشت: هر ملتی که نتواند مقابل دشمن بایستد زنده نیست و همانطور که در جنگ بدون غرور و تکبر و منیت با اتحاد ایستادگی شد در جنگ نامرئی و تحریم های اقتصادی نیز باید باهم بود.

رئیس مجمع بسیج استان اردبیل با بیان اینکه تحریم های وضع شده بر علیه مردم ایران غیرقابل تصور و به اذعان دشمنان کمر شکن است گفت: با صبوری و بردباری ملت آن را بی اثر شده است.

وی گفت: انچه امکانات و ظرفیت سپاه و بسیج بوده در اختیار دولت و مردم گذاشته شده و مجمع بسیج نیز در راستای احصاء معضلات و مطالبه گری از مسئولین فعالیت می کند.

امامی در ادامه از ضعف و یا نبود زیرساخت های لازم برای پذیرش میهمانان مرزهای استان و نیز نبود تفرجگاه و مراکز تفریحی و خدماتی در حاشیه شهر آن را زیبنده ندانست و گفت: بیشتر زنان با حضور در مزرعه سیب زمینی امرار معاش می کنند که این در شان نظام نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیج و سپاه امکانات خود را رایگان در اختیار دولت گذشته است/کاستی ها مطالبه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..