تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانور ساعت صفر دستگاه‌های امدادی شهرستان بابل + تصاویر

ساعت: 15:46 منتشر شده در مورخ: 1396/10/06 شناسه خبر: 1267284

مانور ساعت صفر دستگاه‌های امدادی شهرستان بابل با حصور مسئولان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بابل‌نوین، به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی مانور ساعت صفر دستگاه‌های امدادی شهرستان بابل چهارشنبه ششم دی ماه اجرا شد.

           
این مانور که به منظور آگاهی از سطح توان و آمادگی نیروهای امدادی تدارک دیده شد،با حضور قربانعلی‌ ولی‌زاده‌بورا فرماندار ویژه شهرستان، محسن کبود فیروزجایی و سیدقاسم دابوییان مدیر سازمان آتش‌نشانی بابل  همراه بود.
           
گفتنی‌است در این مانور که توسط کارگروه تخصصی امداد، نجات و آموزش همگانی شهرستان بابل و بدون اطلاع قبلی یگان‌های امدادی و انتظامی اجرا شد با اعلام یک حادثه فرضی تمام ادارات و نهاد‌های مدیریت بحران مورد ارزیابی قرار گرفتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانور ساعت صفر دستگاه‌های امدادی شهرستان بابل + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..