تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانور مدیریت بحران شهرستان اسفراین

ساعت: 14:39 منتشر شده در مورخ: 1396/10/06 شناسه خبر: 1267125

میزان آمادگی و در دسترس بودن مدیران دستگاه های اجرایی اسفراین در صورت بروز زلزله در مانور مدیریت بحران شهرستان اسفراین سنجیده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سپهرآیین ، مانور مدیریت بحران به مناسبت سالروز رخداد زلزله دلخراش بم و ٥ دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با فرض رخداد زلزله ٦.٥ ریشتری در دهستان میلانلو در فرمانداری شهرستان اسفراین انجام شد.

فرماندار شهرستان اسفراین از حضور به موقع اعضای شورای مدیریت بحران با ثبت میانگین زمانی ٩ دقیقه در این مانور تشکر کرد و گفت:دستگاه های اجرایی باید هر لحظه، آمادگی لازم در مواجهه با مشکلات ناشی از بحران را داشته و در صورت وقوع زلزله،بهترین عملکرد را در خدمت رسانی به مردم داشته باشند.
ایشان با اشاره به رخداد زلزله های اخیر در سراسر کشور بیان نمود: زلزله های اخیر سطح کشور خسارات جانی و مالی بسیاری برجای گذاشته و با وجود این زلزله ها ، اجرای مانورهای متعدد در جهت افزایش آمادگی دستگاه های اجرایی بیش از پیش احساس می شود.
وی سرعت عمل در مواجهه با بحران و برقراری ارتباط را فاکتورهای مهم در خدمت رسانی به مردم دانست و هدف از انجام مانور و تشکیل شورای مدیریت بحران را ارتقای سطح کمک رسانی به مردم در مواجهه با بحران بیان نمود .
جواد نوروزی تاکید کرد: همه مدیران عضو شورای مدیریت بحران شهرستان در هر لحظه شبانه روز در دسترس باشند.
درادامه جلسه فرماندار اسفراین به قطع فیبر نوری مخابرات که باعث قطعی چند ساعته آنتن تلفن همراه گردید؛ اشاره کرد و اظهار داشت:دستگاه های اجرایی تجهیزات و امکانات خود را احصا کنند و همچنین مشکلات و کمبود تجهیزات دستگاه ها باید شناسایی شود و مدیران در صدد رفع این مشکلات باشند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانور مدیریت بحران شهرستان اسفراین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..