تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک 3 میلیارد ریالی مردم اسفراین به زلزله زدگان غرب کشور

ساعت: 14:31 منتشر شده در مورخ: 1396/10/06 شناسه خبر: 1263819

رئیس هلال احمر اسفراین گفت: مبلغ 245 میلیون و 585 هزار ریال کمک نقدی و 2 میلیارد و 850 میلیون ریال کمک غیر نقدی برای زلزله زدگان غرب کشور در شهرستان اسفراین جمع آوری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ، روح الله جمشیدیان رئیس هلال احمر شهرستان اسفراین  با اشاره به زمین لرزه غرب کشور اظهار داشت: این نهاد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و اعلام همدردی با بازماندگان حادثه، اقدام به ارسال وسایل ضروری و مورد نیاز آسیب دیدگان  زلزله غرب کشور کرده است .

وی با بیان اینکه  مبلغ 245 میلیون و 585 هزار ریال کمک نقدی و  2 میلیارد و 850 میلیون ریال کمک غیر نقدی برای زلزله زدگان غرب کشور جمع آوری شده است ، افزود: این کمک ها توسط 44 داوطلب در 7 پایگاه جمع آوری در سطح شهرستان در مدت 14 روز جمع اوری شده است.

رئیس هلال احمر اسفراین با بیان اینکه 2 دستگاه تریلی به کرمانشاه اعزام شده است، بیان کرد: یکی از تریلی ها مربوط به کمک های مردمی بوده است و یکی دیگر  از تریلی ها نیز مربوط به انبار امدادی بوده است که ارزش ریالی آن  750 میلیون ریال بوده است و تا چند روز آینده تریلی سوم که مربوط به کمک های مردمی نیز می باشد ارسال می شود.

لازم به ذکر می باشد که این کمک ها به غیر از کمک های جمع آوری شده توسط سپاه اسفراین می باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک 3 میلیارد ریالی مردم اسفراین به زلزله زدگان غرب کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..