تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حماسه نهم دی از حوزه های ماندگار در تاریخ و تجلی قدرت خداوند بود

ساعت: 13:43 منتشر شده در مورخ: 1396/10/06 شناسه خبر: 1266108

معاونت فرمانداری جاجرم با بیان اینکه نهم دی، نمود تجلی بصیرت، همت و ولایت مداری است ابراز داشت: حماسه نهم دی از حوزه های ماندگار در تاریخ و تجلی قدرت خداوند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، محمدعلی صاحبی معاونت فرمانداری جاجرم در جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله 9 دی ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت : حماسه نهم دی از حوزه های ماندگار در تاریخ و تجلی قدرت خداوند بود. هر ساله برای این روز برنامه ریزی می شود تا هشداری باشد در مقابل دشمنان اسلام مخصوصاً اسراییل جنایتکار که اعلام آمادگی نماییم مردم آماده دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می باشند.

وی افزود : نهم دی، نمود تجلی بصیرت، همت و ولایت مداری است لذا کلیه مدیران محترم حاضر در جلسه باید تلاش نموده تا در راستای گرامیداشت این روز هماهنگی و برنامه ریزی لازم صورت پذیرد .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین موسوی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز ضمن گرامیداشت حماسه نه دی روز بصیرت افزایی و تجدید میثاق امت با ولایت، اعلام آمادگی نمودند این شورا آماده همکاری در همه برنامه های پیش بینی شده در سطح شهرستان می باشد.

جلسه با ارائه نظرات و پیشنهادات حاضرین در راستای برگزاری برنامه های مختلف به منظور گرامیداشت حماسه 9 دی در سطح شهرستان ادامه یافت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حماسه نهم دی از حوزه های ماندگار در تاریخ و تجلی قدرت خداوند بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..