تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت ۱۱۰ نمازخانه در مدارس استان اردبیل

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست شورای آموزش و پرورش استان اردبیل افزود:احداث و تکمیل ۱۱۰ باب نمازخانه در مدارس استان اردبیل در اولویت برنامه‌های سال آینده است.

وی گفت: باید به آهنگ ساخت نمازخانه در مدارس سرعت داد و در این زمینه در کنار اعتبارات دولتی از توان بخش خصوصی و مشارکتی در ساخت این پروژه ها هم کمک گرفت.

استاندار اردبیل بیان کرد:آموزش و پرورش و تربیت نسل آینده دارای جایگاه بااهمیتی است که این کار می‌تواند زمینه ترقی همه‌ جانبه کشور را فراهم آورد.

بهنام جو گفت:زیباسازی نمازخانه‌ها و محیط‌های فرهنگی در مدارس لازم است مورد توجه مسوولان آموزش و پرورش قرار گیرد.
وی افزود:برای ارتقاء شاخص های اجتماعی هر جامعه ، اول باید به آموزش و پرورش آن توجه جدی شود.

انتهای پیام/ح/پ

ساخت  نمازخانه در مدارس استان اردبیل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت ۱۱۰ نمازخانه در مدارس استان اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..