تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۱۳ کیلو تریاک در کوچصفهان

کشف ۱۳ کیلو تریاک در کوچصفهانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛احداله احدی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش مردمی از فعالیت یک باند ۳ نفره قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شده و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

وی با بیان اینکه ماموران مواد مخدر استان با همکاری عوامل انتظامی شهرستان رشت خودروی پژو ۴۰۵ و پراید قاچاقچیان را در بخش کوچصفهان متوقف کردند، افزود: پس از دستگیری هر ۳ قاچاقچی در بازرسی از خودرو پراید ۱۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اعلام اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: شماره تلفن ۱۲۸ لیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم در حوزه مواد مخدر است.

انتهای پیام/پ

کشف ۱۳ کیلو گرم تریاک در کوچصفهان  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۱۳ کیلو تریاک در کوچصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..