تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت فرهاد رهبر به مناسبت درگذشت دانشجوی جهادگر دانشگاه آزاد

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت درگذشت دانشجوی واحد علوم و تحقیقات پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام  فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت جوان بسیجی و ورزشکار، زنده‌یاد «غلامرضا صالحی» دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی ورزشی واحد علوم و تحقیقات و از دلاورمردان دیار حماسه و ایثار (گیلانغرب) که در پی زلزله اخیر غرب کشور، هر هفته با حضور در مناطق زلزله‌زده به یاری آسیب‌دیدگان و بازماندگان حادثه می‌شتافت، در پایان یکی از این سفرهای جهادی و در راه بازگشت از استان کرمانشاه، در سانحه دلخراش رانندگی آسمانی شد.

فقدان این دانشجوی جهادی که به حسن خلق و فعالیت در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی شهره بوده است، موجب تأثر فراوان اینجانب و مجموعه واحد علوم و تحقیقات گردید. ضمن ابراز تأسف، این مصیبت را به خانواده ایشان و جامعه دانشگاهی تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحوم و سلامتی و شکیبائی برای خانواده محترم او، همچنین همدوره‌ای‌ها و استادان آن سفرکرده، از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت فرهاد رهبر به مناسبت درگذشت دانشجوی جهادگر دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..