تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحشتناک ترین صحنه های زد و خورد در فیلم ها

وحشتناک ترین صحنه های زد و خورد در فیلم ها وحشتناک ترین صحنه های زد و خورد در فیلم ها 

شما رابا بدترین صحنه هاي زد و خورد در فیلم ها آشنا می‌کنیم که واقعا دیدن آنها هیجانی است و میتواند شما رابه وجد آورد. تاکنون به صورت کسی مشت زده اید؟ شاید شروع کردن این مقاله با چنین جمله اي کمی «باشگاه مبارزه» اي بنظر برسد اما برای قلمرویی که می‌خواهیم در ادامه در آن سیر کنیم شروع درست و بجایی خواهد بود.

آیا تابحال حس کرده‌اید که مشت زده به صورت فردی دیگر چه میزان می‌تواند اعصاب شما را آرام کند؟ منظور این نیست که به صورت اتفاقی و بدون انتخاب قبلی به صورت کسی مشت بکوبید بلکه منظور کسی است که به نحوی در حق شما بدی کرده است. منظورمان ضربات مشت متوالی است که صورت فرد دیگر را خرد و ترکیبی از دندانهای ریخته و ظاهر خونین خواهد کرد.

اما جدای از خشنودی که در چنین شرایطی به انسان دست میدهد آیا تابحال به واکنش شخص یا اشخاصی که شاهد این صحنه خشن و وحشیانه هستند فکر کرده‌اید؟ بی شک احساس ناخوشایندی است. در ادامه این مطلب شما رابا ۶ صحنه ترسناک از زد و خورد و مبارزه در فیلمهای سینمایی آشنا خواهیم کرد که هر شخصی تحمل تماشای آنها را ندارد.

۱- دار و دسته هاي نیویورکی- صحنه درگیری ابتدایی و انتهایی فیلم

وحشتناک ترین صحنه های زد و خورد در فیلم هادر مورد این فیلم سوال این نیست که آیا باید آنرا دراین فهرست قرار دهیم یا خیر بلکه سوال این است که کدام صحنه زد و خورد را بازگو کنیم. شاید با خود بگویید که این مورد با مقدمه مقاله مطابقت ندارد زیرا دو گروه درگیر بجای مشت از وسایل دیگر استفاده میکنند و به عبارت کلی دست خالی نیستند

اما بهرحال منظور اصلی ما جنگ تن به تن بوده که در مورد این فیلم نیز صدق میکند و هیچ کدام از طرفین از اسلحه استفاده نمی‌کنند. فیلم «دار و دسته هاي نیویورکی» «Gangs of New York» میدان جولان دانیل دی لوییس در نقش یک قصاب به اسم بیل است که شاید بتوان وی را یکی از به یاد ماندنی ترین شخصیت هاي شرور در تاریخ سینما دانست. از همان لحظه اي که با او آشنا میشویم، هر چند که هیچ از او و گذشته اش نمی‌دانیم، دچار ترس می‌شویم.

او مثل یک هیولای درنده است که به زور در قالب حیوانی جای داده شده و وادار است تا حدودی خودرا بازرسی کند اما هر لحظه ممکن است از کوره دررفته و قالب هیولایی واقعی اش رابه خود بگیرد. گرچه درگیری و مبارزه تن به تن اول فیلم وحشیانه است، به مخصوصاً زمانی که دی لوییس شخصیت لیام نیسن

را مثل یک حیوان میکشد، اما وحشت اصلی در صحنه پایانی فیلم است. در صحنه پایانی فیلم است که میبینیم لئوناردو دی کاپریو بالاخره انتقام پدرش را می‌گیرد ودر همان خیابانی که پدرش در آن کشته شده با قصاب بیرحم مبارزه میکند. دراین صحنه دو شخصیت اصلی حکايت در برابر یک دیگر قرار گرفته و با همه وجود می‌خواهند طرف مقابل را قصابی کنند.

۲- پیر پسر- صحنه درگیری راهرو

وحشتناک ترین صحنه های زد و خورد در فیلم هایکی از بی نظیرترین برداشت هاي متوالی و بدون توقف فیلمهای اکشن تاریخ سینما صحنه مبارزه شخصیت اصلی حکايت فیلم «پیر پسر» «Oldboy» با گروهی از افراد شرور دریک راهرو است که نمیتوان چیزی درمورد آن گفت زیرا زیبایی این صحنه و اوج مهارت بازیگران و کارگردان خود گویای همه ی چیز است. کافی است به تماشای این فیلم بنشینید و آنوقت این صحنه درگیری وحشیانه مثل یک رقص باله زیبا با شما سخن خواهد گفت.

دراین صحنه علاوه بر واقعی و وحشیانه بودن مبارزه، چیزی که بیشتر خودنمایی می‌کند این است که یک مرد با یک چکش در برابر یک مشت آدمکش دریک راهرو طولانی مبارزه اي را انجام میدهد که شما را علاوه بر وحشتی بزرگ به شدت سرگرم و متعجب خواهد کرد.

شاید بعضی فکر کنند که خشونت به هیچ وجه نمیتواند زیبا باشد و البته در دنیای واقعی زندگی این باور درست بنظر میرسد. اما خشونت موجود دراین صحنه از فیلم «پیر پسر» هنر خاص است. صادقانه بگویم که «پیر پسر» سینمای واقعی در برترین، زیباترین و البته ترسناک ترین وجهه ممکن آن است و از دیدن آن لذت خواهید برد.

۳- باشگاه مبارزه- کتک خوردن جارد لتو

وحشتناک ترین صحنه های زد و خورد در فیلم هااگر فیلم «باشگاه مبارزه» «Fight Club» را دیده باشید بی شک یکی از به یاد ماندنی ترین صحنه هایش را صحنه کتک خوردن شخصیت جارد لتو با آن صورت خرد شده و مو هاي طلایی خواهید دانست که ترکیبی حيرت انگيز و بی نقص رابه وجود آورده است. دراین صحنه به خوبی میتوانید درک کنید

که شخصیت جک میـــخواهد صورت صورت فرشته اي حکايت را خرد کند و تا جاییکه میتواند به او آسیب برساند. وی میگوید: “من میخواستم که یک چیز زیبا را نابود کنم”. شما همین جمله رابه وضوح در صحنه اي که جک به معنای واقعی کلمه در تلاش است تا حریفش رابه یک موجود بی دندان با صورتی خرد شده مبدل کند میشنوید.

برای درک وحشت این صحنه می‌توانید به صورت تماشاگران مبارزه خیره شوید که رفته رفته در وحشتی عمیق از رفتار جک فرو می‌روال. از همه ی ترسناک تر این‌که صورت فرشته اي حکايت نیز با جک همکاری کرده و حتی زمانی که تا سرحد مرگ کتک می‌خورد و صورتش له میشود نیز مقاومتی نکرده و جک را تحریک میکند.

۴- برتری بورن- صحنه مبارزه با مجله

وحشتناک ترین صحنه های زد و خورد در فیلم هامیدانم که ممکن است صحنه هاي زد و خورد وحشیانه تری از این وجود داشته باشد برای مثال صحنه مبارزه برده ها در فیلم «جانگوی آزاد شده» «Django Unchained» اما بی علت نیست که این صحنه را در مورد چهارم انتخاب کرده ام. بگذارید برای یک لحظه صادق باشیم، کتک زدن یک نفر با روزنامه یا مجله اي

لوله شده مثل این است که یک سگ رابه خاطر این‌که روی فرش گندکاری کرده کتک بزنید. این صحن هدر فیلم «برتری بورن» «The Bourne Supremacy» تصور شما از یک صحنه زد و خورد را تغییر خواهد داد. بی شک این فیلم از فیلمهای جیمز باند الهام گرفته ودر طرف مقابل بر آن نیز موثر بود.

صحنه مبارزه با مجله دراین فیلم واقعا جالب و غیر منتظره بود. با تماشای این صحنه با خود خواهید گفت که می‌توان با یک مجله نیز دیگران را کتک زد و نیاز به وسایل فلزی دیگری نیست. این درس را مت دیمون به ما میدهد و بدین خاطر از او تشکر میکنیم!

۵- محافظ- صحنه اي که تونی جا می فهمد فیلش مرده است

وحشتناک ترین صحنه های زد و خورد در فیلم هااول از همه ی باید بگویم که جای تاسف است که قسمت دوم فیلم «محافظ» «The Protector» خوب نبود زیرا قسمت اول آن فراتر از فوق العاده بود. فیلم در واقع در مورد شخصیتی است که عاشق فیل هاست. وقتی که فیل او دزدیده میشود وی برای پیدا کردن آن دست به کشتاری

غیر قابل باور میزند و وقتی که می فهمد فیلش کشته شده است کشتار رابه حد ترسناکی میرساند. تمامی فیلم پر از صحنه هاي زد و خورد و مبارزه موی تای باورنکردنی است و وقتی که تونی جا در می‌یابد که فیلش کشته شده این صحنه ها جذابتر و ترسناک تر نیز می‌شود.

در ابتدا او علتی برای زنده ماندن ندارد بهمین علت وقتی که قاتلان فیلش وی را کتک می‌زنند او بی حرکت میماند و ضربات را تحمل میکند. سپس یکی از این افراد به چاقو به او ضربه میزند و این مثل یک تلنگر است که وی را از خواب بیدار می‌کند و به‌ دنبال آن قتل عامی بزرگ شروع می‌شود. این صحنه دقیقاً احساس کسی رابه تصویر می‌کشد که به انتهای خط رسیده و چیزی برای از دست دادن ندارد.

۶- طومار نینجا- صحنه پایانی مبارزه بین جما و جوبی

وحشتناک ترین صحنه های زد و خورد در فیلم هامیدانم که همین حالا با دهان باز مانده از شگفتی میگویید:” چی؟ یک فیلم انیمه؟ چطور جرات می کنه؟!”. مشاهده نمایید دیگران در مورد صحنه هاي مبارزه و زد و خورد هر چیزی دوست دارند میتوانند بگویند اما انیمه «طومار نینجا» «Ninja Scroll» بعضی از برترین صحنه هاي مبارزه در تاریخ سینما را در خود دارد، تمام!

اگر باور نمیکنید می‌توانید این انیمه را تماشا کنید تا به این باور ایمان بیاورید که این انیمه زیباترین صحنه هاي مبارزه تن به تن را دارد. این صحنه از فیلم دارای چنان قشری از خشونت، خون ریزی و زد و خورد است که تنها میتوان دریک فیلم هجو آمیز آن رابه تصویر کشید. با این وجود در انیمه «طومار نینجا» این زد و خورد به زیباترین شکل ممکن به تصویر کشیده شده است و هر لحظه جذابتر از قبل نیز میشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحشتناک ترین صحنه های زد و خورد در فیلم ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..