تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت داماد به اتهام مزاحمت برای مادر زن

ساعت 24- دامادی از اهالی آذربایجان غربی که برای مادرزنش در فضای مجازی مزاحمت ایجاد کرده بود با ردیابی‌های پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

زن میانسال با مراجعه به دادسرا شکایت کرده بود دامادش در یکی از شبکه‌های اینترنتی برایش مزاحمت ایجاد کرده است،به همین خاطر موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از بررسی‌های فنی، پلیسی مشخص شد شماره مورد نظر در فضای مجازی متعلق به فرد دیگری غیر از داماد این زن است.

سرهنگ کوره‌ بلاغی، رئیس پلیس «فتا»ی استان آذربایجان غربی گفت: در جریان تحقیقات تخصصی، داماد به اتهام ایجاد مزاحمت برای مادرزنش بازداشت شد.

متهم در بازجویی‌های تخصصی اعتراف کرد: «به‌دلیل اختلاف‌های خانوادگی و دخالت‌هایی که مادر زنم در زندگی ما داشت، برایش پیام‌های توهین‌آمیز می‌فرستادم.» و ...

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان غربی در پایان گفت: «متأسفانه امروزه اختلاف‌های خانوادگی به فضای مجازی کشیده شده است و از شهروندان و کاربران فضای مجازی درخواست می‌شود در صورت ایجاد مزاحمت‌ در فضای مجازی از طریق سایت پلیس فتا -قسمت گزارش‌های مردمی - موضوع را اعلام کنند.

ایران آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت داماد به اتهام مزاحمت برای مادر زن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..