تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آث میلان ۱- ۰ اینتر/ صعود روسونری‌ها به نیمه نهایی کوپا ایتالیا

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،دیدار تیم های میلان و اینتر موسوم به دلامادونینا در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، از ساعت 23:30 در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد.

مصاف شاگردان اسپالتی با تیم بحران زده میلان در90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود. برهمین اساس پاتریک کوترونه در دقیقه 104 تک گل بازی را برای روسونری ها به ثمر رساند تا شاگردان گتوزو با همین تک گل راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا شوند.

در این دیدار پر برخورد مانوئل لوکاتلی(در دقیقه 16) ،لوکاس بیلیا( در دقیقه 20) و پاتریک کوترونه زننده تک گل بازی در دقیقه 104 از میلان و میلان اسکرینار(دردقیقه 72)، ماتیاس وچینو(دردقیقه 112) و بورخا والرو(دردقیقه 116)از اینتر بازیکنانی بوند که با کارت زرد داور مواجه شدند.

میلان با این پیروزی باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف لاتزیو که توانسته بود بر فیورنتینا غلبه کند برود.

انتهای پیام/

برتری آث میلان مقابل اینتر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آث میلان ۱- ۰ اینتر/ صعود روسونری‌ها به نیمه نهایی کوپا ایتالیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..