تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات فنی سامانه‌ موشکی که ترکیه برایش ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان هزینه می‌کند!

مشخصات فنی سامانه‌ موشکی که ترکیه برایش ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان هزینه می‌کند!

به گزارش خبرآنلاین، این مقام روسی در مصاحبه با روزنامه کمرسانت با اعلام این خبر گفت: «ترکیه ۴۵ درصد از مبلغ این معامله را پیش از تحویل موشک‌ها پرداخت می‌کند و برای پرداخت ۵۵ درصد مبلغ باقیمانده از روسیه وام  می‌گیرد. نخستین مرحله تحویل موشک‌ها به ترکیه از ماه مارس ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.»

این قرارداد سبب ایجاد نگرانی در غرب شده است زیرا ترکیه یکی از کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) است اما موشک‌های روسی نمی‌توانند جزیی از بدنه نظامی ناتو باشند. اما سامانه اس-۴۰۰ چه خصوصیان فنی دارد که مقام‌های ترکیه تلاش زیادی برای در اختیار گرفتن و خرید آن داشته‌اند؟

سامانه زمین به هوای اس-۴۰۰ مشهور به پیروزی (Triumf) نسل جدید سیستم پدافند هوایی روسیه است که توسط "مرکز طراحی الماس" (Almaz Central Design) طراحی شده و به عنوان یک بهبود از خانواده پدافند هوایی اس-۳۰۰ به‌شمار می‌رود.
این سامانه زمین به هوا قابلیت‌های سیستم‌های دیگر از سری اس-۳۰۰ را به چالش می‌کشد و برد آن حداقل دو برابر بیشتر از برد ام‌آی‌ام-۱۰۴پاتریوت (MIM-104 Patriot) است.

اس-۴۰۰ قادر به تشخیص ۱۰۰ هدف به طور هم‌زمان و درگیر شدن با ۱۲ هدف به طور هم‌زمان از محدودهٔ ۴۰۰ کیلومتری است، از جملهٔ این هدف‌ها؛ هواپیما، موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک است.

اس-۴۰۰ با داشتن قابلیت ۳ موشک مختلف، بسیار دوربرد ۴۰ان۶ (40N6)، دوربرد ۴۸ان۶ (48N6)، و موشک‌های با برد متوسط ۹ام۹۶ (9M96) قادر به پوشش کل عملکرد مورد نیاز است.

۵۴۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات فنی سامانه‌ موشکی که ترکیه برایش ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان هزینه می‌کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..