تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آگاه سازی بیماران و کیفیت درمان قربانی تعدد مراجعات به مراکز درمانی

رئیس سمینار تخصصی فیزیوتراپی ستون و فقرات مطرح کرد؛

آگاه سازی بیماران و کیفیت درمان قربانی تعدد مراجعات به مراکز درمانیبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نورالدین کریمی مدیر گروه آموزشی فیزیوتراپی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در سمینار تخصصی فیزیوتراپی ستون فقرات که امروز برگزار شد، گفت: آگاه‌سازی جامعه و پیشگیری از مشکلات ستون فقرات موضوعی مهم است که علی‌رغم پرداختن به آن طی 18 سال گذشته در سمینار ستون فقرات این بار محور اصلی را این موضوع قرار داده‌ایم و اگر اساتید و پزشکان در مراکز درمانی و کلینیک‌ها آگاه‌سازی و پیشگیری‌ را در کنار خدمات ارائه   کنند شاهد نتایج خوبی خواهیم بود.

وی افزود: فشردگی درمان در راستای تعدد مراجعات باعث می‌شود اطلاعات لازم به بیمار برای روند درمان و آگاه‌سازی و شرایط بیماری، کنترل شرایط و غیره داده نشود که این موضوع راندمان  کار فیزیوتراپی را پایین می‌برد.

کریمی گفت:‌ آگاه سازی، پیشگیری و رعایت استاندارد در تعدد مراجعات موجب کاهش هزینه، کیفیت کار تیمی، بهبود روند درمان، کنترل شرایط بیمار، کاهش هزینه، کاهش عود مجدد و کیفیت زندگی فرد خواهد شد.

نقش آموزش و آگاه‌سازی از سوی تراپیست‌ها در پیشگیری از بیماری ها

وی با تاکید بر نقش آموزش و آگاه‌سازی از سوی تراپیست‌ها در پیشگیری اظهار کرد: امیدواریم با ارائه هشت پنل تخصصی، توجه به تکنیک‌ها و روش‌های سنتی و نقد و بررسی‌ آنها، توجه به تجربیاتی بالینی منطقه با رویکرد علمی، حضور و مشارکت پزشکان بین‌ رشته ‌ای در کنار فیزیوتراپیست‌ها و حضور فیزیوتراپیست‌ها برجسته کشور شاهد اثربخشی این سمینار و آگاه‌سازی تراپیست‌ها در جامعه باشیم.

رئیس سمینار تخصصی فیزیوتراپی ستون و فقرات افزود: اصلاح دیدگاه‌ها، ترویج روش‌های درمانی علمی فیزیوتراپی ستون فقرات در راستای کانون علمی به پاس خدمات دکتر محمدرضا نوربخش استاد دانشگاه جرجیای شمالی که مبدع فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات است و در اصلاح دیدگاه‌ها و نقطه عطف فیزیوتراپی گام‌های بلندی برداشته است از دیگر برنامه‌های این سمینار است که امیدواریم شاهد بهره‌مندی حاضرین از این پیشکسوت عرصه فیزیوتراپی ستون فقرات باشیم.

وی در پایان گفت: توانمندی فیزیوتراپیست‌های کشور مطلوب است و امیدواریم با برگزاری پنل‌های تخصصی و حضور اساتید مجرب با به روز رسانی مطالعات علمی شاهد اثربخشی بیشتر و ارتقا خدمات در مانی باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آگاه سازی بیماران و کیفیت درمان قربانی تعدد مراجعات به مراکز درمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..