تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاریکاتور آنچنان‌ رونق‌اقتصادی ایجاد کنم‌که‌…

رونق‌اقتصادی , واقعاً نمی دانم مشاور دولت چه کسی است که رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان می کند با افزایش ۵۰ درصدی سوخت تنها ۱درصدتورم ایجاد می شود

کاریکاتور رونق‌اقتصادی

کاریکاتور رونق‌اقتصادی , یک اقتصاددان : قدرت خرید یارانه ۸۰۰۰ تومان شد؛ گرانی سوخت ۸درصد تورم و بیکاری درپی دارد / واقعاً نمی دانم مشاور دولت چه کسی است که رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان می کند با افزایش ۵۰ درصدی سوخت تنها ۱درصدتورم ایجاد می شود. دولت در حالی تصمیم بر حذف ۳۴ میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی دارد که هنوز لیست مشخصی از درآمد مردم ندارد. طبقه متوسط کشور در حال حاضر در حال از بین رفتن است، یعنی این افراد از نظر مالی در حال نزول و رسیدن به نقطه زیر خط فقر هستند.

رونق‌ اقتصادی و قدرت خرید مردم رونق‌اقتصادی رونق‌ اقتصادی و هزینه های زندگی

تسنیم

همچنین بخوانید :  کاریکاتورهای جالب و دیدنی(۱۸) تصاویر طنز برای شما

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاریکاتور آنچنان‌ رونق‌اقتصادی ایجاد کنم‌که‌…»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..