تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شادترین قبرستان جهان در کشور رومانی!

شادترین قبرستان جهان , افرادی که در این قبرستان به مرگ طبیعی مرده اند، شغل آنها مانند چوپان، کشاورز، نخ ریس، معلم و… روی سنگ قبرشان نقاشی شده است.

شادترین قبرستان جهان

شادترین قبرستان جهان , قبرستان آبی ، در کشور رومانی واقع شده است که بر روی مقبره های این گورستان، اتفاقاتی که باعث مرگ متوفی شده، روی سنگ قبر متوفی به صورت کارتونی ترسیم شده است.

افرادی که در این قبرستان به مرگ طبیعی مرده اند، شغل آنها مانند:
چوپان، کشاورز، نخ ریس، معلم و… روی سنگ قبرشان نقاشی شده است.

نکته قابل توجه این قبرستان این است که هرکسی وارد این قبرستان شود با لب خندان بیرون می آید چرا که از نگاه مردم این منطقه، مرگ به بازی و شوخی گرفته شده است و بر این باورند که هرکس زودتر بمیرد بازی را باخته و رازها و خصوصیاتش به صورت طنز برمزارش نقش می بندد.

ایده قبرستان “آبی” به سال ۱۹۳۵ بازمی گردد که در آنجا نجاری وظیفه ساخت صلیب های روی قبر را داشت. او هنگام ساخت این صلیب ها که جنس چوب آن از بلوط بود، با بهره گیری از رسم سوگواری آن منطقه که بازماندگان متوفی بعد از ۳روز سوگواری در محلی دورهم جمع می شدند و خاطرات و نظرهایشان را راجع به متوفی میگفتند، به دنبال سوژه برای نقاشی و شعر روی سنگ قبر او بوده و به صلیب رنگ آبی می زد و اطراف آن را رو گل های رنگارنگ کشیده و در نهایت هم شعری طنز اما تلخ می نوشت!

همچنین بخوانید :  متولد شدن یک نوزاد با دو سر در دزفول

تصاویر شادترین قبرستان جهان

شادترین قبرستان جهان

قبرستان کشور رومانی

شادترین قبرستان جهان

یک قبرستان شاد

شادترین قبرستان جهان یک قبرستان شاد و بامزه شادترین قبرستان جهان قبرستانی شاد در کشور رومانی شادترین قبرستان جهان قبرستانی شاد در رومانی شادترین قبرستان جهان شادترین قبرستان دنیا

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شادترین قبرستان جهان در کشور رومانی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..