تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاریجانی و هیات رئیسه مجلس تهدید شدند

علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان در گفت‌وگو درباره وضعیت طرح سوال نمایندگان از رئیس جمهور در صحن علنی گفت: مستندات موجود نشانگر این است که هیچ یک از نمایندگان امضای خود برای طرح سوال از رئیس‌جمهور را پس نگرفته‌اند و همچنان بر این مسئله پافشاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه انتظار ما از هیئت رئیسه مجلس این است که به درخواست ۱۸۰ نماینده مجلس برای اعلام وصول سوال از رئیس جمهور در صحن علنی توجه کند، ادامه داد: حضور رئیس‌جمهور در مجلس به طرح بسیاری از مشکلات مردم و حل آنان کمک می‌کند.

وقف‌چی درباره علت تعلل در طرح سوال نمایندگان از رئیس جمهور گفت: اعتقاد هیئت رئیسه مجلس تعامل بیشتر است اما معتقدیم که رعایت قانون باید در اولویت باشد و سوال از رئیس جمهور باید هر چه زودتر اعلام وصول شود.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد برخی از نمایندگان این است که به دلیل تعلل در اعلام وصول سوال از رئیس‌جمهور، از برخی اعضای هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون اصل نود که به زودی تبدیل به دیوان می‌شود، شکایت کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاریجانی و هیات رئیسه مجلس تهدید شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..