تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معلمان آخر سال چه قدر پاداش میگیرند؟

جهت محاسبه پاداش بازنشستگی باید مبالغ مربوط به بندهای ذیل از اخرین حکم زمان اشتغال را جمع و ضربدر ۳۰ برای سنوات سی سال نمایید.

به گزارش شما نیوز: جهت محاسبه پاداش بازنشستگی باید مبالغ مربوط به بندهای ذیل از اخرین حکم زمان اشتغال را جمع و ضربدر ۳۰ برای سنوات سی سال نمایید. سنوات بیش از سی سال محاسبه نمی شود و اگر کمتر بود ضربدر سنوات واقعی می شود، مثلا ۲۵ سال ضربدر ۲۵ می شود. 

حق شغل + فوق العاده مدیریت + حق شاغل + تفاوت تطبیق + فوق العاده ایثارگری + فوق العاده سختی کار + فوق العاده شغل ضربدر ۳۰ می شود.

اکنون هر کدام از همکاران به راحتی می توانند خودشان هم محاسبه نمایند .

خدمت نیمه وقت بانوان در محاسبه پاداش چگونه است ؟ 

بر اساس قانون خدمت نیمه وقت بانوان تا سه سال در محاسبه پاداش و حقوق بازنشستگی کامل مخاسبه می شود. به عنوان مثال اگر همکار خواهر 30 سال سابقه خدمت داشته باشد و از این 30 سال به مدت 3 سال نیمه وقت بانوان استفاده نموده باشد، پاداش وی و حقوق بازنشستگی وی بر اساس همان سی سال پرداخت می شود .

بدیهی است اگر مازاد بر 3 سال نیمه وقت بانوان استفاده نماید. مدت مازاد در محاسبه نصف حساب می شود .





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معلمان آخر سال چه قدر پاداش میگیرند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..