تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادت باشد.../ روایتی عاشقانه از وداع شهید مدافع حرم با همسرش + فیلم

یادت باشد.../به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید سیاهکالی مرادی، شهید مدافع حرم در آذرماه 1394 به دست نیروهای تکفیری به مقام رفیع شهادت نائل شد. 

همسر شهید سیاهکالی طی برنامه‌ای که به بهانه شهادت او ساخته شد، همسرش را شخصیتی لطیف و دوست داشتنی معرفی کرد. فرزانه سیاهکالی از ابراز احساسات بی‌پروای شهید سیاهکالی نسبت به او گفت. 

همسر شهید سیاهکالی از خاطره‌ای رمزگذاری کردن اصطلاحات عاشقانه‌شان در میان جمع گفت. او علت این کار را حجب و حیا همسرش عنوان کرد و افزود حمید در جمع دوستانش نمی توانست عبارت «دوستت دارم» را بگوید. در نتیجه برای آنکه راحت‌تر باشد از عبارت "یادت باشد" به جای این کلمه استفاده می‌کرد. 

ویدئوی زیر بخشی از این خاطره‌ است که با زبانی شیوا و زیبا از زبان همسر شهید حمید سیاهکالی نقل شده است. 

انتهای پیام/

خاطره عاشقانه همسر شهید حمید سیاهکالی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادت باشد.../ روایتی عاشقانه از وداع شهید مدافع حرم با همسرش + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..