تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت جوی مناطق زلزله‌زده کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دما در مناطق زلزله زده سه استان کاهش می یابد.

به گزارش شمانیوز: محمد اصغری اظهار داشت: تهران امروز هوایی آفتابی دارد و از عصر امروز با افزایش غلظت آلاینده ها هوا ناسالم می شود. پیش بینی می شود هوا در آخر هفته برای گروههای حساس ناسالم باشد. در 8 روز آینده امشب تهران سرد ترین شب خود را تجربه می کند. وی ادامه داد: در استان البرز هم جوی آرام با کاهش دما پیش بینی می شود. کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه هوای کرمان و کرمانشاه تا آخر هفته صاف است، تاکید کرد: برای مناطق زلزله زده این دو استان کاهش دما محسوس است.
اصغری با اشاره به کاهش دما در کشور گفت: در بجنورد امروز دما 10 درجه کاهش می یابد. همچنین برای استان های خراسان جنوبی و شمال سیستان وبلوچستان وزش باد موجب گرد و خاک می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت جوی مناطق زلزله‌زده کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..