تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحشت زن خانه‌دار از ورود ناگهانی یک ببر به خانه‌اش +فیلم

وحشت زن خانه دار از ورود ناگهانی یک ببر به خانه اش + فیلم////////////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساکنان محله ای در منطقه "کوال ویهار" هندوستان با مشاهده ببری که ناگهان وارد محله آنها شد دچار شوک و حیرت شدند. این ببر سرگردان پس از ورود به این محله، ابتدا وارد یک منزل مسکونی متعلق به یک زن شد و به مدت 6 ساعت در منزل وی پرسه می زد.

ورود ناگهانی ببر به منزل این زن خانه دار موجب ترس و وحشت وی شد. ویدئویی که منتشر شده است نشان می دهد این ببر با پریدن از روی یک دیوار کوتاه، وارد منزل این زن می شود.

 این فیلم تعدادی زیادی از مردم محلی را نشان می دهد که در حالی که در بالای  پشت بام منازل خود حضور دارند مشغول تماشای این صحنه هستند. در ادامه ماموران حیات وحش محلی هندوستان در محل حاضر شدند و توانستند این ببر  را گرفته و به یک باغ وحش منتقل کنند.

 گفتنی است، هنوز مشخص نیست آیا این ببر از باغ وحش فرار کرده بود یا از جنگل وارد این منطقه مسکونی شده است.

 انتهای پیام/

ترس و وحشت مردم محلی با مشاهده یک ببر وحشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحشت زن خانه‌دار از ورود ناگهانی یک ببر به خانه‌اش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..