تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلوپ: تماشای بازی شاگردانم لذت بخش بود

۶۵۲۲۷۴

۱۵۱۷  بازدید

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی 5-0 تیمش مقابل سوانسی، تاکید کرد که تماشای بازی شاگردانش لذت بخش بوده است.

ورزش سه: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی 5-0 تیمش مقابل سوانسی، تاکید کرد که تماشای بازی شاگردانش لذت بخش بوده است.

 قرمزها امشب به لطف گل های فیلیپ کوتینیو، روبرتو فیرمینو (دو گل)، ترنت الکساندر آرنولد و الکس اکسلید چمبرلین، توانستند سوانسی را شکست بدهند و جایگاه شان در رتبه چهارم جدول لیگ برتر را حفظ کنند.

کلوپ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" بعد از دقیقه 55، درخشان بودیم. قبل از آن، فقط کار می کردیم. بازی آسانی نبود. سی دقیقه پایانی فوق العاده بود؛ تماشای بازی لذت بخش بود و شایسته پیروزی بودیم.

کلوپ: تماشای بازی شاگردانم لذت بخش بود

می دانم که هواداران غالبا به اندازه کافی صبور نیستند زیرا همه چیز نتیجه است. ممکن است از بیرون اینطور به نظر برسد که به اندازه کافی سریع نبودیم اما ما در حال حاضر خیلی احساس خوبی داریم. در دیدار مقابل آرسنال برای 5 دقیقه خوب نبودیم اما نمایش ما خوب بود و مساوی کردیم.  در دیدار امشب، واقعا خوب بودیم."

آدام لالانا بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، امشب برای دقایقی، بازی کرد. کلوپ در مورد بازگشت این هافبک تیمش گفت:" خوب است که او بازگشته؛ او به زمان نیاز دارد. البته او خیلی آدم صبوری نیست. ما تلاش کردیم تا جای ممکن به او زمان بدهیم. ما می خواهیم او در کنار تیم باشد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلوپ: تماشای بازی شاگردانم لذت بخش بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..