تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت غلامرضا رضایی در مورد جدایی از سپیدرود

۶۵۲۲۷۲

۲۶۸۰  بازدید

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درباره دلایل جدایی‌اش از تیم سپیدرود و همچنین شایعه خداحافظی او از فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم: غلامرضا رضایی درباره وضعیت خود و بحث فسخ قراردادش با باشگاه سپیدرود اظهار داشت: کار من با باشگاه سپیدرود تقریباً به طور کامل تمام شده و فسخ قراردادم انجام شده است. 

وی در مورد دلایل جدایی‌اش از تیم سپیدرود و اینکه چه تصمیمی برای آینده دارد،‌ گفت: فعلاً تصمیم خاصی نگرفته‌ام و معلوم نیست چه کاری انجام خواهم داد. به اندازه کافی هم در مورد سپیدرود حرف زده‌ام. فکر می‌کنم الآن اهمیتی ندارد در مورد آن زمان صحبت کنم. من در سپیدرود با هیچکس مشکلی نداشتم و فقط تشکر می‌کنم که باعث شدند من یک تصمیم خوب در زندگی‌ام بگیرم و اکنون هم از تصمیم خودم (جدایی از سپیدرود) بسیار راضی و خوشحال هستم. 

مهاجم پیشین تیم ملی درباره اینکه شنیده می‌شود احتمال دارد او از فوتبال خداحافظی کند،‌ تصریح کرد: هر کسی یک روز وارد فوتبال می‌شود و یک روز هم خداحافظی می‌کند،‌ اما من همان‌طور که گفتم هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. چند پیشنهاد لیگ برتری هم داشتم، ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. من همیشه دوست داشتم شخصیتم حفظ شود و به هیچ وجه هم حاضر نیستم برای چیزهای جزیی خیلی مسائل را زیر پا بگذارم. دلایل جدایی من از سپیدرود هم همین مسائل بود. شاید این چیزهایی که می‌گویم برای خیلی‌ها ارزش داشته باشد، اما برای من پوچ و بی اهمیت است. الآن هم انقدر در زندگی خودم خوشحال و راضی هستم که در زمان بازی کردنم، نبودم. 

رضایی در پاسخ به این پرسش که «آیا در نقل و انتقالات نیم‌فصل به تیمی ملحق خواهد شد یا خیر؟» گفت: فعلاً هیچ چیز مشخص نیست و همان‌طور که گفتم تصمیم خاصی نگرفته‌ام. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت غلامرضا رضایی در مورد جدایی از سپیدرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..