تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نمایشگاه خیریه «تجلی عشق» از نیمه دی ماه

به نفع کودکان معلول جسمی حرکتی صورت انجام می گیرد؛

برپایی نمایشگاه خیریه «تجلی عشق» از نیمه دی ماهبه گزارش  حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نمایشگاه آثار هنرمندان برجسته ایران با نام «تجلی عشق» از تاریخ 15 دی ماه به مدت دو هفته در گالری آشیانه مهر برگزار خواهد شد.

تمامی عواید حاصل از فروش این آثار به کودکان معلول جسمی حرکتی و ایتام ایدز تحت پوشش گروه احیا تعلق می گیرد.

گفتنی است؛ زمان افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه 15 دی ماه از ساعت 16 تا 20 و اختتامیه آن در روز پنجشنبه 28 دی ماه برگزار خواهد شد.

همچنین ساعات بازدید از نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت 10 الی 17 و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 15 الی 18 خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نمایشگاه خیریه «تجلی عشق» از نیمه دی ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..