تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکر ریز: نصیرزاده خواب نما شده است

شکر ریز: نصیرزاده خواب نما شده استآرش شکر ریز در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره اظهارات هوشنگ نصیرزاده مبنی بر اینکه باشگاه گسترش فولاد هیچ پرونده انضباطی ندارد بیان کرد: به نظرم مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد خواب نما شده که چنین صحبت هایی را مطرح می کند.شکایت محمد نصرتی از گسترش فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مطرح است و مدارک ما هم به این کمیته ارجاع شده است.

او ادامه داد:به طور حتم نصیرزاده خواب نما شده چرا که معمولا چنین افرادی اینگونه صحبت می کنند.

وکیل محمد نصرتی گفت: موکل من از سال 94 از گسترش فولاد طلب دارد و چک بیش از 183 میلیون تومان این باشگاه برگشت خورده است  کمیته تعیین وضعیت از باشگاه گسترش فولاد خواسته تا در این باره جواب بدهد در غیر این صورت این کمیته به صدور رای اقدام می کند.البته ما هنوز بابت مطالبات سال 95 شکایتی را از باشگاه گسترش فولاد انجام ندادیم و سعی می کنیم به صورت مسالمت آمیز این موضوع را حل کنیم .

انتهای پیام/

اظهارات وکیل نصرتی درباره هوشنگ نصیر زاده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکر ریز: نصیرزاده خواب نما شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..