تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهنام محمودی تایید صلاحیت شد /خیز نفر پنجم برای تصاحب ریاست والیبال

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات فدراسیون والیبال ایران ، روز هفتم دی ماه (پنج‌شنبه) برگزار خواهد شد تا پس از 11 ماه، رئیس جدید این فدراسیون معرفی شود.

پیش از این نام چهار كاندیدا برای حضور در انتخابات اعلام شده بود كه بر این اساس احمد ضیایی، كریم فروزان، امیرحسین منظمی و محمدتقی حسن‌زاده، نفرات تایید شده از سوی وزارت ورزش و جوانان بودند. در این بین و در حالی كه بهنام محمودی نیز برای ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام كرده بود، نامش در بین تاییدشدگان نبود.

با این حال و در حالی كه زمانی نزدیک به دو روز تا انتخابات این فدراسیون باقی مانده است، صلاحیت بهنام محمودی، ملی پوش اسبق تیم ملی والیبال ایران نیز تایید شد تا پنج نفر برای ریاست فدراسیون والیبال با هم رقابت كنند.

بهنام محمودی پیش از این در شورای شهر كرج عضویت داشت و سال‌های نه چندان دور در تیم ملی والیبال ایران در رده‌های سنی مختلف به میدان رفته بود.

انتهای پیام/

تایید صلاحیت بهنام محمودی در انتخابات فدراسیون والیبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهنام محمودی تایید صلاحیت شد /خیز نفر پنجم برای تصاحب ریاست والیبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..