تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندانی نشدن رونالدو، ظلم به بقیه است!

۶۵۲۱۶۳

۱۱۲۹  بازدید

گومز مورلو، نماینده اداره مالیات اسپانیا در پرونده قضایی رونالدو برای این بازیکن تقاضای زندان کرد.

ورزش سه: کریستیانو رونالدو بهار امسال از سوی دادستانی مادرید به 15 میلیون یورو تخلف مالیاتی متهم شد.

اتهام فرار مالیاتی به فوق ستاره پرتغالی رئال، بازتاب بسیار گسترده ای در سطح رسانه های جهان داشت. رونالدو مرداد ماه در دادگاه حاضر شد و به دفاع از خود پرداخت. او مصرانه اعتقاد دارد که مرتکب تخلف نشده و بی گناهی او اثبات خواهد شد.

زندانی نشدن رونالدو، ظلم به بقیه است!

گومز مورلو، مسئول واحد مرکزی هماهنگی امور مالی اداره مالیات اسپانیا در موضوعات مربوط به فرار مالیاتی، امروز به ال موندو گفت که دادستانی برای رونالدو تقاضای زندان کرده و تخلف 15 میلیون یورویی او ثابت شده است.

او افزود که اگر رونالدو زندانی نشود، به افرادی که تنها برای 125 هزار یورو فرار مالیاتی در زندان هستند، ظلم و اجحاف بزرگی خواهد شد. او هر گونه تردیدهای فنی در بین ماموران مالیاتی در مورد پرونده رونالدو را نیز رد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندانی نشدن رونالدو، ظلم به بقیه است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..