تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امثال احمدی روشن‌ها پرچم دار پیشرفت ایران هستند

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی باقری معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم ششمین سالگرد بزرگداشت شهادت مصطفی احمدی روشن در دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد:  این مراسم‌ها و بزرگداشت ها بیش از اینکه برای شهیدانی، چون شهید مصطفی احمدی روشن باشد، باید جلساتی برای تلنگر خودمان باشد تا با بهره گیری از آن قدری به خودمان بیاییم.

وی افزود: داشتن نور علم، ایمان، جهاد، ایثار، مسئولیت شناسی، اطاعت پذیری محض از امام زمان و التزام به دستورات ولایت دلایلی بود که به حرکت شهدا در تنگنا‌های خسته کننده فشار و تحریم نیرو داد و آن‌ها توانستند سد‌های تصنعی را بشکنند که دشمن  یا ذهن خمود داخلی‌ها در برابر جوانان مبتکر ما ایجاد کرده بود.

معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امثال احمدی روشن‌ها پرچم دار پیشرفت توسعه ایران هستند، گفت: این شهدا هستند که پرچم عزت و افتخار را برای کشور ما برافراشتند، باید بدانیم بر خلاف تصور عده‌ای پیشرفت کشور در گرو انقلابی گری و تدین است.

باقری با اشاره به متکی بودن این شهدا به قدرت خود، بدون وابستگی به خارجی‌ها اظهار کرد: اگر به زندگی نامه امثال احمد روشن‌ها نگاهی بیندازیم متوجه می شویم آن‌ها همه طول مدت تحصیلشان در ایران بوده اند و در اوج تحریم‌های خارجی در عمل نه در حرف، ثابت کردند که بدون وابستگی و دسترسی به متخصصان خارجی نیز می‌توان به خود متکی بود.

معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه وقتی دشمن بخواهد کاری کند، بر اساس قدرت ما کاری نمی‌کند بلکه بر اساس برآورد خود دست به اقدام میزند، گفت: از شروع جنگ با عراق صدام بر اساس تصوراتی که از ما داشت گمان می‌کرد می‌تواند کشور ایران را شکست دهد، اما برآورد او اشتباه بود، ٨ سال طول کشید،‌ ده ها هزار شهید و جانباز دادیم، خسارات زیادی به ما وارد شد تا این که صدام فهمید برآوردش از ما اشتباه است، در واقع برآورد دشمن ممکن است او را به خطا بیندازد و این خطای او برای ما هزینه داشته باشد.

انتهای پیام/

بر خلاف تصور عده‌ای پیشرفت کشور در گرو انقلابی گری و تدین است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امثال احمدی روشن‌ها پرچم دار پیشرفت ایران هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..