تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باز نشر/ نماهنگ هنگامه بصیرت به مناسبت هفته بصیرت+فیلم

///نماهنگ هنگامه بصیرت به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری،عده ای از طرفداران نامزد شکست خورده با همراهی منافقین و معاندین ضد انقلاب به بهانه تقلب به خیابان ها ریختند وآشوب کردند.دامنه این آشوب به عاشورای حسینی کشیده شد تا جایی که آشوب کنندگان حرمت عاشورای حسینی را با کف و سوت و آتش زدن پرچم حضرت اباعبدالله (ع) شکستند.

مردم با حضور در راهپیمایی 9 دی ماه سیلی محکمی به ضد انقلاب داخل و خارج از کشور زدند و پرونده آشوب ها در سال 88 بسته شد.

نماهنگ زیر با عنوان «هنگامه بصیرت» به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی ماه بازنشر شده است.این سرود کاری از گروه سرود عاشقان ولایت یزد است که در خانه نماهنگ و سرود بسیج تهیه شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باز نشر/ نماهنگ هنگامه بصیرت به مناسبت هفته بصیرت+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..