تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض عبدالله گل به قانون مصونیت قضایی افشاگران کودتا + عکس

اعتراض عبدالله گل به قانون مصونیت قضایی افشاگران کودتابه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "عبدالله گل"، رئیس جمهور پیشین ترکیه با انتشار پستی در صفحه توییتر خود با اشاره به قانون مصونیت قضایی افشاگران کودتا خواستار تغییر نظر دولت این کشور در خصوص این قانون شد.

گفتنی است؛ معنای ضمنی قانون مذکور این است که اگر فردی به توقف یک «تروریست» کمک کند، مورد قضاوت قرار نمی‌گیرد. بنابراین آن فرد می‌تواند کسی را به قتل برساند و مدعی شود که آن فرد تروریست بوده و از آن مصونیت استفاده کند. مفهوم این قانون برای موارد آتی این است که اگر مردم علیه دولت تظاهرات کنند و یک حامی دولت فردی را بکشد، آن‌ها مصونیت حقوقی دارند چرا که از دولت حفاظت کرده‌اند.
‌با این حال «ماهیر اونال»، سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه مدعی است این قانون را تنها می‌توان برای تحولات مرتبط با ۱۵ و ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۶ به کار بست و محدوده آن محدود است.

عبدالله گل در صفحه توییتر خود نوشت:

"این حکم مطابق با قانون نیست. من امیدوارم دولت با بازنگری درباره این حکم از وقوع اتفاقات در آینده جلوگیری کند."

اعتراض عبدالله گل به قانون مصونیت قضایی افشاگران کودتا

انتهای پیام/

 عبدالله گل اعتراض کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض عبدالله گل به قانون مصونیت قضایی افشاگران کودتا + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..