تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارنظر در کار اهالی سینما امری طبیعی شده است

مگر ما در کارهای دیگر ارگان ها دخالت می کنیم؟!/سینمایی ها هم مانند همه مردم روحیه بسیجی دارندپیمان جعفری تهیه کننده سینما با تحلیل و بررسی دخالت دیگر سازمان، ارگان ها و اشخاص در سینما به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: باعث و بانی این دخالت ها خود اهالی سینما هستند و ظاهرا در حال تبدیل شدن به امری طبیعی است.

وی افزود: باید بدانیم هر کسی در این مملکت زندگی می کند روحیه بسیجی دارد و جزو همان افرادی هستند که با احساس خطر جلوی هر دشمن و تزویری می ایستند و این را زمان جنگ تحمیلی و هم اکنون در دیگر جبهه ها نشان دادند. اهالی سینما از این قاعده مستثنی نیستند. پس اگر مشکلی باشد نیاز به دخالت نیست و خودشان حل می کنند.

 این تهیه کننده اضافه کرد: متاسفانه این دخالت ها برای مدیران سینمایی خوب نیست، چون رسما دیگران با این کار به سینمایی ها می گویند شما ناتوانید و دلیلش رفتن راه اشتباه از سمت خود مدیران و متولیان سینما است.

وی اذعان داشت: مگر ما سینمایی ها در کار دیگر ارگان ها و سازمان ها دخالت می کنیم؟ اگر آن ها در سایر حوزه ها مسیر صحیحی را انتخاب کرده اند و می دانند بر چه اساس و در چه راهی قدم بردارند، اما این دلیل نمی شود اگر اشتباهی در سینما رخ داد دیگران در کار آن دخالت کنند. چون خود سینما مدیر، متولی، قانون و... دارد و معضل را حل خواهند کرد.

 این تهیه کننده تصریح کرد: الان یک عده احساس خطر می کنند و به خود اجازه می دهند در سینما ورود کرده و سعی دارند مشکلات سینما را حل کنند. این اصلا درست نیست و هرگونه دخالتی را نفی می کنم.

جعفری در پایان خاطر نشان کرد: با این اوصاف، باید به دنبال منشا چنین اتفاقاتی باشیم که باعث شده برخی افراد و ارگان ها نسبت به مسائل سینما احساس خطر کرده و ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارنظر در کار اهالی سینما امری طبیعی شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..