تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمیته تحول کیفی معاونت قرآن و عترت از جایگاه ویژه و مهمی برخوردار است

رسیدن به رویکردی انتقادی در مواجهه با مسائل حوزه قرآن و عترتبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه ای که با عنوان کمیته تحول کیفی معاونت قرآن و عترت گفت: ترکیب این کمیته در ارتباط با اهداف گوناگون معاونت قرآن و عترت شکل گرفته و از دانشگاهیان متخصص در حوزه قرآن و عترت تا مراکز رسانه ای و ارتباط جمعی و بخش هایی در ارتباط با فرهنگ سازی و گفتمان سازی را شامل می شود که امیدواریم برگزاری چنین جلساتی نتایج عملی و ملموسی در در پی داشته باشد.

عبدالهادی فقهی زاده اظهار داشت: کمیته تحول کیفی معاونت قرآن و عترت از جایگاه ویژه و مهمی برخوردار است و تعیین کننده نقشه راه بسیاری از فعالیت های تبلیغی و ترویجی در حوزه فعالیت های قرآن و عترت خواهد بود.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه عنوان کرد:به عقیده بنده کاری که اتاق فکرها در سازمان ها می توانند انجام دهند از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بعلاوه در راستای ایجاد زمینه و بستر لازم برای اجرای کلان پروژه ها ، اقدامات اصلی و راهبردی در فضای قرآنی سراسر کشور و در ارتباط با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمیته تحول کیفی معاونت قرآن و عترت از جایگاه ویژه و مهمی برخوردار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..