تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانورهای تماشایی لانچیا در ویدئوی اختصاصی کریسمس

شرکت جیراردو مثل سال قبل، به مناسبت کریسمس ویدئویی از خودروهای رالی لانچیا منتشر کرده است که مانورهای جذابی به نمایش می‌گذارند.

سال گذشته جیراردو اند کو (Girardo & Co)، فروشنده خودروی کلاسیک مستقر در لندن، ویدئویی دیدنی از تعطیلات عید کریسمس منتشر کرد که نشان می‌داد یک خودروی اسپرت لانچیا 037 (Lancia 037) در حال حمل درخت کریسمس است. ابتدا راننده پیامی دریافت می‌کند که به خارج شهر برود و درخت کریسمس را تهیه کند. در طی ویدئو، مانورهای دیدنی و صدای پیشرانه خودروی لانچیا بر جذابیت و هیجان داستان می‌افزاید. 

تیمِ سال گذشته این بار نیز برای کریسمس، گرد هم آمده‌اند تا ویدئوی جدیدی در همان حال و هوای قبلی تهیه کنند. خودروی استفاده‌شده در کلیپ جدید همان خودروی مسابقه‌ای سال گذشته با رانندگی هنری تایونن (Toivonen)، راننده تیم رالی لانچیا است؛ اما با مدل هاچبک دلتا همراهی می‌شود.

ویدیوی جدید تقریبا به همان شکلی شروع می‌شود که در سال گذشته آغاز شد؛ هنری تایونن سوار خودروی کوپه اسپرت خود می‌شود و با عبور از محیط شهری به سمت جاده‌ بین شهری حرکت می‌کند؛ با این تفاوت که سال گذشته خودروی لانچیا برای حمل درخت کریسمس و البته روی سقف استفاده شد. در طی کلیپ صدای خودروی اسپرت لانچیا 037 بسیار قدرتمند نشان می‌دهد و جذابیت خاصی به ویدئو می‌بخشد. پس از خرید هدایای عید کریسمس، راننده با کمبود ظرفیت بارگیری خودروی مسابقه‌ای مواجه می‌شود و البته چیز عجیبی نیست؛ چرا که این خودرو برای حمل بار طراحی نشده است.

lancia 037 / لانچیا

این بار خودروی دیگری به کمک طلبیده می‌شود که دلتا اینتگرال (Delta Integrale) است و از تپه ماهورهای کوچک عبور می‌کند و در چند جا میانبر می‌زند تا سریع‌تر به مقصد برسد. متأسفانه خودروی دلتا اینتگرال هم ظرفیت مناسبی برای حمل بار ندارد. در ادامه جیراردو اند کو راه‌ حل خوبی دارد و کامیون ایویکو با نشان تیم رالی لانچیا-مارتینی وارد میدان می‌شود تا هدایای کریسمس را در خود جای دهد. 

 دانلود با کیفیت 480p




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانورهای تماشایی لانچیا در ویدئوی اختصاصی کریسمس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..