تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سريال «در جستجوی آرامش» در بوته نقد

سريالبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ مجموعه تلویزیونی «در جستجوی آرامش» امشب پنج دی با حضور منتقدان در برنامه قاب نقد تحلیل و واکاوی می شود.

«قاب نقد» برنامه‌ای نقادگونه است که با هدف تحلیل و بررسی سریال های تلویزیونی شبکه های سیما که پخش آنها به اتمام رسیده است، روی آنتن می رود.

جواد طوسی و رضا درستگار از منتقدان سینما و تلویزیون و علی آشتيانی پور تهيه كننده، سعيد سلطانی كارگردان و صادق خوشحال نويسنده این سریال امشب در خصوص نکات فنی، نقاط ضعف و قوت، سیر داستانی و بازی بازیگران با داریوش کاردان مجری برنامه گفتگو می کنند.

گفتنی است؛ سریال در جستجوی آرامش مجموعه ای 40 قسمتی بود که از 22 تیرماه از شبکه پنج روی آنتن رفت. این سریال یک ملودرام اجتماعی خانوادگی است که داستان آن به مباحث دانشگاهی و دارویی می پردازد.

بازیگرانی همچون مهدی هاشمی، داریوش فرهنگ، جمشید مشایخی، پژمان بازغی، حدیث میرامینی و کمند امیر سلیمانی در آن ایفای نقش کردند.

انتهای پیام/


قاب نقد سراغ سریال شبکه پنج می رود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سريال «در جستجوی آرامش» در بوته نقد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..