تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلوه‌های ویژه «مصادره» تمام شد/ رونمایی در جشنواره فیلم فجر

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلوه‌های ویژه کمدی سینمایی «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی به پایان رسید.

کار روی جلوه‌های ویژه این فیلم سینمایی توسط فرید ناظر فصیحی در روزهای گذشته به پایان رسیده است. این فیلم تا هفته آینده برای دریافت پروانه نمایش به سازمان سینمایی ارائه می‌شود.

جلوه‌های ویژه «مصادره» تمام شد/ رونمایی در فجر

در این فیلم کمدی که احتمالا اولین نمایش آن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود، رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، ميرطاهر مظلومی، هادی کاظمی، مزدک میرعابدینی و مهران احمدی به همراه بازیگران کودک امیر صدرا حقانی و هارمیک سوقومونیان ايفای نقش می‌كنند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «ایران خیلی بزرگه ولی ما هم خیلی بدشانسیم...»

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تولید فیلم مصادره



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلوه‌های ویژه «مصادره» تمام شد/ رونمایی در جشنواره فیلم فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..