تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه چیز درباره قاچاق دختران ایرانی به دبی

همه چیز درباره قاچاق دختران ایرانی به دبی همه چیز درباره قاچاق دختران ایرانی به دبی 

دخترانی که برای زندگی بهتر گول افراد سودجو را می‌خورند و با رها کردن همه ی چیز پا در راه دوبی می گذارند،جاییکه سرنوشت انها معلوم نیست. مسعود ده نمکی درسال 82 نخستین ساخته خودرا با عنوان فقر و فحشا منتشر کرد؛مستندی جنجالی و بحث برانگیز که در آن زندگی دختران و زنانی به تصویر کشیده است

که تنها برای رفع نیازهای ابتدایی خود با تن‌فروشی درآمد کسب می کنند. هر چند این مستند هرگز اکران نشد،ده‌نمکی در ادامه کتابی با همین عنوان چاپ و فقط برای مسئولان کشور ارسال کرد.

مستند فقر و فحشا در دوران خود از یک معظل بزرگ اجتماعی پرده برداشت.البته در آن سالها و با انتشار مستند، تحقیقات وسیعی برای پرده برداشتناز این فساد و جلوگیري از رواج آن صورت گرفت که با گذشت چند سال تحقیقات مثل سال‌های گذشته مسکوت ماند.

همه چیز درباره قاچاق دختران ایرانی به دبیمستند فقر و فحشا
مضمون جالب این است که بعد از گذشت ده سال ودر سال 1392 گزارش‌هایي مبنی بر خروج دختران ایرانی که بیشتر مردمی بود به گوش می‌رسید که حاکی از شروع بکار فعالیت‌هاي غیراخلاقی در بستر شبکه هاي اجتماعی مشابه اینستاگرام بود.این شبکه اجتماعی فضای خوبی برای اشاعه بی‌بند و باری فراهم کردکه یکی از موارد آن، فعالیت‌هاي آزادانه مدل‌ها با عنوان کسب و کار مدلینگ بود.

بر اساس آمارها و آنالیزهای انجام شده می‌توان گفت، الان 20 درصد فعالیت‌هاي اینستاگرامی به مدلینگ اختصاص داردو بعضی از کاربران نیز در فضای مجازی بعنوان مدل با انتشار عکسهای غیراخلاقی و عریان فعالیت و تبلیغ می کنند.در ابتدای راه طبق بررسی‌هاي انجام‌شده و گزارش‌هاي مردمی،فعالیت هاي سازمان یافته این مدلینگ ها به مقصد سفر های خارجی که بیشتر شهر دبی عنوان شده است، بود.

همه چیز درباره قاچاق دختران ایرانی به دبیزندگی دختران شهر دبی‌نشین

فعالیت‌هاي اینستاگرامی مدلینگ ها
در طرح مذکور و پس از بررسی هاي انجام شده مشخص شد افرادی به صورت سازمان یافته و برنامه ریزی شده در قالب مدلینگ و فعالیت‌هاي سازمان‌یافته مجازی مثل طراحی مد، آرایشگری و .. فعالیت می کنند.در ادامه با پیدا شدن سرنخ هاي اصلی فساد، عسل که جزو معروف‌ترین چهره هاي اینستاگرامی بود بازداشت شد.

در ابتدا انچه باعث غیرعادی بودن کار عسل می شد سفر های بی‌اندازه به شهر دبی بودکه با ویزای بیزینس صادر شده بود. همین مسئله باعث شک بیشتری شدکه در انتها به دستگیری این چهره معروف اینستاگرامی انجامید.وی در موارد زیادی دختران دبیرستانی را ترغیب به خروج از ایران و سفر به شهر دبی نیز کرده است.

پس از دستگیری عسل و طی تحقیقات ابتدایی از او، مشخص شد دو نفر دیگر جزو بازیگران اصلیاین پرونده فساد هستند که یکی از آنها شهروز مشهور به الکس و دیگری مشهور به مانلی هستند.

همه چیز درباره قاچاق دختران ایرانی به دبیزندگی دختران شهر دبی‌نشین

قاچاق دختران در شهر دبی
مانلی که بعد از شناسایی دستگیر می شود در اعترافات خود میگوید که کارشناسی ارشد هنر داردو از طریق دختری به نام صدف، الکس وارد زندگی او می شود. مانلی به خاطر تسلط به زبان خارجی،گزینه بهتری برای الکس بوده است که در ادامه او با نام مانلی وارد بازی می شود تا بتواند از طریق مانلی اهداف خودرا بهتر پیش ببرد.

مسئول اصلی خروج سازمان یافته دختران از ایران زیر نظر الکس انجام گرفت؛وی برای چند سال در ایالات امریکا زندگی می کرده است که به خاطر اقدامات غیرقانونی از ایالات امریکا دیپورت شدهو کارهای غیر قانونی اش را در شهر دبی به سرانجام میرساند. البته گفتنی است؛الکس به خاطر همین اقدامات غیرقانونی خود در شهر دبی نیز به شش ماه زندان محکوم می شوداما با همه ی این شرایط از اقدامات غیر قانونی خود دست برنمی‌دارد.

همین اقدامات ادامه‌دار باعث می شودالکس، از شهر دبی نیز دیپورت شود و سرانجام به ایران می‌آید.بر اساس شنیده ها الکس گذشته‌ دردناکی و سختی داشته استو از کودکی شاهد روابط نامشروع مادر خود با مردان زیادی بودهکه همین موارد باعث ایجاد زمینه روحی نامناسب در او می شود. باید گفت روابط غیراخلاقی مادر الکس باعث می شود که قبح این مسئله برای او بریزد و آسان تر دختران رابه برگی جنسی بکشاند.

الکس بعد از این که وارد ایران می شود گویا به واسطه فردی با نام صدف، با مانلی آشنا می شود.البته صدف در اعترافاتی که داشته از روابط نامشروع این دو نفر اطلاعی نداشته است.

همه چیز درباره قاچاق دختران ایرانی به دبیزندگی دختران شهر دبی‌نشین

مسئول خروج سازمان یافته دختران از ایران
در ادامه کار، از آنجایی که الکس به خاطر پیشینه محکومیت خود نمی توانست به شهر دبی برود،به اجبار به همراه مانلی به کیش رفته ودر آنجا به همراه مادرش که بعد ها با نام شاینا برقی خودرا معرفی میکند،استارت اولیه اسکورت سرویس را برمی‌دارند. مادر الکس که تابعیت آمریکایی داردبه همراه پسر خود مدیریت باند قاچاق دختران را برعهده دارد.

برای این که مانلی مجاب به همکاری با الکس و مادرش شود، یک آپارتمان ۱۶۰ متری در طبقه هشتم برج دنا در کیش تحویل می گیردکه در ادامه امکانات دیگری مثل خودروی فورد، منزلی در محله دروس، خودروی بنز و حساب بانکی میلیاردی در اختیار مانلی گذاشته می شود.

با همه ی این تفاسیر کسب و کار اسکورت سرویس شاینا برقی و الکس و مانلی استارت می خوردو مانلی سربلندي نخستین اسکورت ایرانی الکس رابه خود اختصاص می‌دهد.کسب و کار مذکور بعد از فروش مواد مخدر بعنوان دومین تجارت جهان قلمداد می شودکه در بعضی کشورها قانونی ودر بعضی دیگر غیرمجاز می باشد.

بعد از شروع کار حرفه اي باند مذکور، دختران بعد از خروج از کشور، در شهر دبی تحویل یکی از منیجرها می شوندتا در هتل تعیین شده اقامت کنند.بعد از ورود دختران، سریعا عکاسی سیستم وارد اتاق دخترها شده و بعد از ثبت عکسهای لخت برای هر کدام از آنها نام جدیدی انتخاب می کنندو تصاویرشان هم زمان در هزاران سایت ارسال ودر اختیار مشتریان گذاشته می شود.

دخترانی که در شهر دبی سکونت دارند دارای قوانین خاصی هستند؛دختران فقط در هفته یک روز تعطیلند و میتوانند به خارج از هتل بروند که البته باید منیجر نیز آنها را همراهی کند.محصولات حق هیچگونه تاخیری را ندارند و هنگام عرضه خدمات به مشتریان نباید همراه آنها موبایل باشد.همینطور آنها نمیتوانند هیچگاه گذرنامه یا پول همراه خود داشته باشند.با همه ی این تفاسیر دخترانی که در هتل‌ها اقامت می کنند بیشتر شبیه زندانیانی هستند که فقط برای موارد جنسی مفید هستند.

گفتنی است؛ دختران در شرایطی که حاضر بکار نشوند حتی در صورتی که شرایط فیزیکی نامناسبی دارندباید مبلغی برابر با هزینه ساعت سرویس‌دهی خود به دستگاه پول پرداخت کنند.از طرفی مشتریان اگر رفتارهای نامتعارفی با محصولات داشته باشند، آنها حق اعتراض ندارند.مشتریان گاهی محصولات رابه طرز عجیبی کتک می‌زنند و یا به اذيت و اذیت هاي ترسناک جنسی روی می آورند.

تمامی این کارها در ازای دریافت ۱۰۰-۲۰۰هزار تومان بوده که دختران اقدام به تن فروشی می‌کردندو بخش بزرگی از پول که مشتریان پرداخت میکردند به جیب باند می رفتکه تقریباً در آمد الکس از هر دختر دریک ماه مبلغی بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

مانور تجملات در فضای مجازی و شبکه هاي اجتماعی مشابه اینستاگرام، عده‎اي از دخترانرا به طمع داشتن زندگی‌هاي لاکچری، راهی دستگاه‌هاي اسکورت در داخل و بيرون از کشور می‌کند.همین شبکه هاي اجتماعی راه مناسبی برای افرادی سودجو مثل الکس استتا با نشان دادن زندگی هاي لاکچری، طعمه خوبی برای جذب درست کنند.

تلاش‌هاي بعضی از مدیران و نمایندگان در مورد خروج دختران از کشور بدون اجازه والدین اقدام خطرناکی عنوان می شوکه راه گروه‌هایي مثل الکس هموارتر شوددر این شرایط باید عزم ملی، همکاری تمام ارگانها و … باشد تا جلوی این باندها گرفته شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه چیز درباره قاچاق دختران ایرانی به دبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..