تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم فعلاً گرانی را تحمل کنند!

این روزها که قیمت تخم‌مرغ، گوجه‌فرنگی و برخی صیفی‌جات یک‌باره بالا رفته است همه چشم‌ها به ستاد تنظیم بازار دوخته شده تا ببینند این گرانی نابهنگام تا کجا ادامه خواهد یافت.

به گزارش شمانیوز: این روزها که قیمت تخم‌مرغ، گوجه‌فرنگی و برخی صیفی‌جات یک‌باره بالا رفته است همه چشم‌ها به ستاد تنظیم بازار دوخته شده تا ببینند این گرانی نابهنگام تا کجا ادامه خواهد یافت.

وقتی صحبت از گرانی اقلام مصرفی و به‌خصوص مواد غذایی به‌میان می‌آید، همه نگاه‌ها به‌سمت ستاد تنظیم بازار معطوف می‌شود؛ ستادی که وظیفه اصلی‌اش، نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت اجناس است. این روزها که قیمت تخم‌مرغ، گوجه‌فرنگی و برخی صیفی‌جات یک‌باره بالا رفته است همه چشم‌ها به این ستاد دوخته شده تا ببینند این گرانی نابهنگام تا کجا ادامه خواهد یافت و چه‌زمانی دوباره به مرز قیمت‌های مصوب خواهیم رسید.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم فعلاً گرانی را تحمل کنند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..